Laijona Äiti skriver:
Jeg har altid tænkt at min søn aldrig skal få strømpebukser på, det hører til kjole, men nu jeg har født det lille vidunder og synes han er SÅ fin i sådan nogle korte posede bukse-dragter. Nu hvor det snart bliver efterår og vinter har jeg overvejet om det er så forfærdeligt at give ham dragterne på med strømpebukser under eller om jeg skal lade dem høre sommeren til...
Så kom med for og imod. 
Synes jeg da helt sikkert sagtens du kan. Efterår og vinter er koldt og små strømper og babyfødder/små hænder der piller dem af konstant bliver du hurtig træt af
I alle de legestuer og i vuggestue/dagpleje jeg har været i med mine piger, der er der rigtig mange drenge der har strømpebukser på. Både under alm. bukser, eller heldragter osv. Så jeg tror da det er helt normalt. Hvis det er fordi du tænker specifikt på det med de halvposede bukser, så synes jeg da sagtens du kan gør det også. I hvertfald i hele efterårsperioden hvor det ikke er så koldt.
Pt har min den midste datter også strømpebukser på og et par bukser som er en lille smule længere end et par shorts og jeg giver dig ret, det ser rigtig sødt ud.

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collager på lærred, invitationer og wallstickers til børneværelset
Anmeld