Dreng babyer og strømpebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.242 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. august 2012

lio

Jeg har altid tænkt at min søn aldrig skal få strømpebukser på, det hører til kjole, men nu jeg har født det lille vidunder og synes han er SÅ fin i sådan nogle korte posede bukse-dragter. Nu hvor det snart bliver efterår og vinter har jeg overvejet om det er så forfærdeligt at give ham dragterne på med strømpebukser under eller om jeg skal lade dem høre sommeren til...

Så kom med for og imod.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Mette M

Laijona Äiti skriver:

Jeg har altid tænkt at min søn aldrig skal få strømpebukser på, det hører til kjole, men nu jeg har født det lille vidunder og synes han er SÅ fin i sådan nogle korte posede bukse-dragter. Nu hvor det snart bliver efterår og vinter har jeg overvejet om det er så forfærdeligt at give ham dragterne på med strømpebukser under eller om jeg skal lade dem høre sommeren til...

Så kom med for og imod.

vi har brugt strømpe bukser meget. simon har mange gange kun haft dem på sammen med en body. han har nemmere kunne bevæge sig i strømpe bukser. vi har også brugt strømpebukser og l/æ body under sommer heldragterne, hvis du forstår.

Anmeld

2. august 2012

foto på lærred

Laijona Äiti skriver:

Så kom med for og imod.

Synes jeg da helt sikkert sagtens du kan. Efterår og vinter er koldt og små strømper og babyfødder/små hænder der piller dem af konstant bliver du hurtig træt af I alle de legestuer og i vuggestue/dagpleje jeg har været i med mine piger, der er der rigtig mange drenge der har strømpebukser på. Både under alm. bukser, eller heldragter osv. Så jeg tror da det er helt normalt. Hvis det er fordi du tænker specifikt på det med de halvposede bukser, så synes jeg da sagtens du kan gør det også. I hvertfald i hele efterårsperioden hvor det ikke er så koldt.

Pt har min den midste datter også strømpebukser på og et par bukser som er en lille smule længere end et par shorts og jeg giver dig ret, det ser rigtig sødt ud.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, invitationer og wallstickers til børneværelset

Anmeld

2. august 2012

Mor til L&S

Laijona Äiti skriver:

Så kom med for og imod.

Jeg har købt strømpebukser til min dreng til korte buksedragter til efteråret, så jeg er med på den

En anden ting er at strømpebukser er gode om vinteren under bukserne

Anmeld

2. august 2012

Dot D

sophus havde tit strømpebukser på f.eks med en body eller korte bukser, og han får det stadigvæk når det er vinter. nu er han 4 år, og han vil faktisk selv have dem på, da han har det varmere.

så jeg synes sagtens drenge kan have strømpebukser på

Anmeld

2. august 2012

_-Kathrine-_

Jeg havde samme mening som dig inden jeg fødte, men det ændrede jeg hurtigt.... For det er mega smart at bruge, især om vinteren... Så selvom han er rundet de 15 måneder, får han dem helt sikkert på, på de kolde dage til vinter

Anmeld

2. august 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

Så kom med for og imod.

Helt klart for..
De får ikke træk op gennem buksebenene når det bliver koldt.. Og hvordan skal man næsten ellers klæde dem varmt og pænt på uden det skal være mega mange lag tøj

Anmeld

2. august 2012

Levi&LilysMor

Laijona Äiti skriver:

Så kom med for og imod.

Min dreng har strømpebukser, er ligeglad hvad folk tænker om det men han har altså aldrig været syg bortset fra da han startede i dp såe...

Anmeld

2. august 2012

minimig

Jeg har arbjedet i flere vuggestuer, og alle steder havde drengene strømpebukser på Det er praktisk og rart for dem, så hvorfor lade være?

Anmeld

2. august 2012

trunte24

Laijona Äiti skriver:

Så kom med for og imod.

Hvis det er under lange bukser så man ikke kan se dem eller kun strømpebukser og en body fx. så synes jeg det ser/er fint ud. Også for varmes skyld!

Men jeg er overhovedet ikke til strømpebukser under shorts osv til drenge. Synes det ser noller ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.