Ok, forstår at det er lidt hårdt med begge børn hjemme hele tiden. Det prøvede jeg i sidste uge fordi vi var syge, bliver desværre en del søskendejalousi hjemme hos os når jeg er alene med dem begge to
. Da vi desuden har tre hunde så er det nok at se til i de dage. Vi har valgt at holde den store hos hans gamle dagplejer på trods af at vi er flyttet. Så det bliver en del køren hver dag men sådan er det. Men han skal så starte i børnehave her i Jels en gang i sommer.
Har I købt hus i Fjelstrup? Jeg ved ikke helt hvor Fjelstrup ligger.
Jaa, det kan man også godt sige der er her ... Oliver er 2 år og 5 mdr og Mikkel er 6 mdr her den 19 marts
Og oliver har mange gange knibbet tænder sammen når han snakker med Mikkel, og slår med sine bamser, det er lidt træls når det foregår på den måde
Jeg ville også gerne have ham beholdt i sin gamle dagpleje, men der er rigtig langt for manden, så det kunne desværre ikk lade sig gøre ...
Hvor er I flyttet fra så ?? 
Vi har lejet et hus, da vi kommer fra vores eget i Øster Lindet, og skal have det solgt ...
Fjelstrup ligger 7 km fra Christiansfeld, 11 km fra Haderslev, 4 km fra Hjelsminde
Håber det hjalp lidt ...

Anmeld