Andre fra Rødding/Jels området - 6630 ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

jennie

Hej,

Kan se at det er længe siden du skrevet dit indlæg, men svarer alligevel! Vi er lige flyttet til Jels og jeg går hjemme på barsel med min 7 mdr gamle datter og vi har også en søn som er 2,5 år gammel. Så jeg kender ikke så mange i området endnu, måske kunde vi blive bekendt :-) Venlig hilsen Jennie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

mybaby-girl

jennie skriver:

Hej,

Kan se at det er længe siden du skrevet dit indlæg, men svarer alligevel! Vi er lige flyttet til Jels og jeg går hjemme på barsel med min 7 mdr gamle datter og vi har også en søn som er 2,5 år gammel. Så jeg kender ikke så mange i området endnu, måske kunde vi blive bekendt :-) Venlig hilsen Jennie

Det lyder rigtig godt Men vi er lige flyttet til Fjelstrup, jeg vil meget gerne være bekendt med dig, skrive sammen, eller også har lyst til at besøge hinanden, men hva siger du ?? God dag til dig 

Anmeld

13. marts 2013

jennie

Hej,

Hvor pudsigt! Ja, det vil jeg da gerne være alligevel :-) Er 28 år og har de to børn jeg lige skrev om. Er pt. arbejdsløs men er igen begyndt at søge job, så håber snart det ger pote. Er dejligt at være hjemme på barsel, men det at være hjemmegående (arbejdsløs) er IKKE det jeg vil med mit liv så gør hvad jeg kan for at slippe komme i den situation igen:-)

Hvad med dig? Kan du få tiden til at gå der hjemme?

Anmeld

13. marts 2013

mybaby-girl

jennie skriver:

Hej,

Hvor pudsigt! Ja, det vil jeg da gerne være alligevel :-) Er 28 år og har de to børn jeg lige skrev om. Er pt. arbejdsløs men er igen begyndt at søge job, så håber snart det ger pote. Er dejligt at være hjemme på barsel, men det at være hjemmegående (arbejdsløs) er IKKE det jeg vil med mit liv så gør hvad jeg kan for at slippe komme i den situation igen:-)

Hvad med dig? Kan du få tiden til at gå der hjemme?

Lyder godt  

jeg er 24år og har to drenge og da vi flyttede , ringede kommunen til mig at der ingen dagpleje plads var til min den store før til sommer, så han kommer i mini børnehave til juni og juli skal den lille så starte i dagpleje, så lige nu har jeg begge drenge hjemme, så der er nok at se til, det kan være lidt træls nogle gange, da jeg slet ikk har noget voksen tid, den store sover nemlig ikk til middag længere og så er han belevent mere fræk af at være hjemme hos mig døgnet rundt ... 

Anmeld

13. marts 2013

jennie

Ok, forstår at det er lidt hårdt med begge børn hjemme hele tiden. Det prøvede jeg i sidste uge fordi vi var syge, bliver desværre en del søskendejalousi hjemme hos os når jeg er alene med dem begge to. Da vi desuden har tre hunde så er det nok at se til i de dage. Vi har valgt at holde den store hos hans gamle dagplejer på trods af at vi er flyttet. Så det bliver en del køren hver dag men sådan er det. Men han skal så starte i børnehave her i Jels en gang i sommer.

Har I købt hus i Fjelstrup? Jeg ved ikke helt hvor Fjelstrup ligger.

Anmeld

13. marts 2013

mybaby-girl

Ok, forstår at det er lidt hårdt med begge børn hjemme hele tiden. Det prøvede jeg i sidste uge fordi vi var syge, bliver desværre en del søskendejalousi hjemme hos os når jeg er alene med dem begge to. Da vi desuden har tre hunde så er det nok at se til i de dage. Vi har valgt at holde den store hos hans gamle dagplejer på trods af at vi er flyttet. Så det bliver en del køren hver dag men sådan er det. Men han skal så starte i børnehave her i Jels en gang i sommer.

Har I købt hus i Fjelstrup? Jeg ved ikke helt hvor Fjelstrup ligger.

Jaa, det kan man også godt sige der er her ... Oliver er 2 år og 5 mdr og Mikkel er 6 mdr her den 19 marts Og oliver har mange gange knibbet tænder sammen når han snakker med Mikkel, og slår med sine bamser, det er lidt træls når det foregår på den måde Jeg ville også gerne have ham beholdt i sin gamle dagpleje, men der er rigtig langt for manden, så det kunne desværre ikk lade sig gøre ...

Hvor er I flyttet fra så ??

Vi har lejet et hus, da vi kommer fra vores eget i Øster Lindet, og skal have det solgt ...

Fjelstrup ligger 7 km fra Christiansfeld, 11 km fra Haderslev, 4 km fra Hjelsminde Håber det hjalp lidt ...

Anmeld

14. marts 2013

jennie

Ok, det lyder træls med drengene, ka n desværre også genkende meget af det herhjemme. Håber at det går over når den mindste bliver lidt større og kan lege mere. Og så forsøger jeg efter tip fra sundhedsplejersken at lave nogle ting sammen med storebror uden lillesøster. Så vi tar i svømmehal med mere og det er han rigtig glad for

Vi har før boet i Vojens og har været så heldige at fået vores hus der solgt hurtigt så vi kunne købe det her i Jels.

Anmeld

14. marts 2013

mybaby-girl

jennie skriver:

Ok, det lyder træls med drengene, ka n desværre også genkende meget af det herhjemme. Håber at det går over når den mindste bliver lidt større og kan lege mere. Og så forsøger jeg efter tip fra sundhedsplejersken at lave nogle ting sammen med storebror uden lillesøster. Så vi tar i svømmehal med mere og det er han rigtig glad for

Vi har før boet i Vojens og har været så heldige at fået vores hus der solgt hurtigt så vi kunne købe det her i Jels.

Jaa, jeg ser det også kun som en fase ... der er alligevel ikk længe til juni/juli når de skal afsted igen

Jeg har desværre ingen m,ulighed for selv at tage afsted med den store, manden arbejde, og resten af familien arbejder også eller er i skole så jeg har dem begge endtil manden kommer hjem ..

Okay, hva var grunden til I flyttede så ? Vojens, har jeg ingen boede sammen med min mor og søster

Vi glæder os også til at vores hus bliver solgt, vi ved frst noget mere i maj ....

Hva laver i så til daglig ??

Anmeld

14. marts 2013

jennie

Vi var træt af at bo i parcelhus og har ingen tilknytning til Vojens. Fandt et hus på landet i Jels som vi gerne ville så tog springet og chansen

Jeg er var desværre arbejdsløs når jeg gik på barsel så jeg er begyndt at søge job nu. Min mand er selvstændig.

Hvad skal du tilbage til når du er færdig med barsel?

Anmeld

14. marts 2013

mybaby-girl

jennie skriver:

Vi var træt af at bo i parcelhus og har ingen tilknytning til Vojens. Fandt et hus på landet i Jels som vi gerne ville så tog springet og chansen

Jeg er var desværre arbejdsløs når jeg gik på barsel så jeg er begyndt at søge job nu. Min mand er selvstændig.

Hvad skal du tilbage til når du er færdig med barsel?

Nej okay, det kan jeg også godt forstå  jeg har desværre været arbejdsløs siden 2010, så min mand arbejder lidt i at jeg kan komme derud til august så det håber jeg .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.