Hvad laver I med jeres babyer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Lauras mor

Ja, som overskriften sir: Hvad laver I med jeres babyer?

Min datter blir 2 måneder om 8 dage, og jeg aner ikke, hvad jeg skal lave med hende, når hun er vågen. Det meste af tiden, hænger hun bare på min skulder, mens jeg går rundt med hende. Står jeg stille, blir hun urolig og utilfreds. Hun gider ikke bare ligge, som jo er forståeligt. Jeg har en aktivitetstæppe, som hun bruger lidt, men det er jo ikke noget, jeg laver med hende. Ellers "snakker" vi sammen, når hun blir skiftet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

CaWi

Min søn er lige blevet tre mdr. Og ja det kan godt være svært at finde på noget at lave. Men jeg synger for ham og snakker med ham. Leger med ham mens han ligger på maven. "Flyver" med ham (jeg ligger på ryggen mens han så ligger på maven på mine skinneben) Om morgenen elsker han bare at putte med mig og hans nusseklud og så se tv. Han er også helt vuld med at hoppe og blive maseret.
Det er da også ve at være tid til du kan tage i svømmehallen med hende. Ellers er de bare et hit at være i mødregruppe med alle de andre små babyer. De pludre så godt sammen

Anmeld

2. august 2012

Lauras mor

CAWI skriver:

Min søn er lige blevet tre mdr. Og ja det kan godt være svært at finde på noget at lave. Men jeg synger for ham og snakker med ham. Leger med ham mens han ligger på maven. "Flyver" med ham (jeg ligger på ryggen mens han så ligger på maven på mine skinneben) Om morgenen elsker han bare at putte med mig og hans nusseklud og så se tv. Han er også helt vuld med at hoppe og blive maseret.
Det er da også ve at være tid til du kan tage i svømmehallen med hende. Ellers er de bare et hit at være i mødregruppe med alle de andre små babyer. De pludre så godt sammen

Hvordan leger du med ham?

Tak for dit svar

Anmeld

2. august 2012

Thalia

Daniel er lige knap 4 uger og han bor sådan set bare på mig og er med i de ting jeg laver.

Når han er vågen ryger han i viklen i vuggestilling så vi kan have øjnkontakt og jeg samtidig har hænderne fri til at få lavet ting. Så snakker jeg med ham om hvad jeg laver.

Fx har han i dag været med til at trimme drivhuset og høste grøntsager, vi har ryddet op i stuen og i køkkenet og vi har lagt vasketøj væk. - Alt sammen lutter gode samtaleemner ;-)

Anmeld

2. august 2012

CaWi

LouiseBP skriver:

Hvordan leger du med ham?

Tak for dit svar

Hvis han ligger på maven, ligger jeg foran ham og snakker/pludre med ham eller holder legetøj han kan kigge på. Hvis han ligger på ryggen (nu er han så blevet så stor at han hellere vil 'sidde' lidt mere op) så holder jeg legetøj foran ham som han slå på og vi øver det at holde fast på legetøjet selv

Anmeld

2. august 2012

Lauras mor

Thalia skriver:

Daniel er lige knap 4 uger og han bor sådan set bare på mig og er med i de ting jeg laver.

Når han er vågen ryger han i viklen i vuggestilling så vi kan have øjnkontakt og jeg samtidig har hænderne fri til at få lavet ting. Så snakker jeg med ham om hvad jeg laver.

Fx har han i dag været med til at trimme drivhuset og høste grøntsager, vi har ryddet op i stuen og i køkkenet og vi har lagt vasketøj væk. - Alt sammen lutter gode samtaleemner ;-)

Tak for svar

Tror jeg må få fat i sådan en vikle  Så jeg også kan lave noget imens. Min datter hænger mest på min skulder, så har svært ved at lave noget

Anmeld

2. august 2012

Lauras mor

CAWI skriver:

Hvis han ligger på maven, ligger jeg foran ham og snakker/pludre med ham eller holder legetøj han kan kigge på. Hvis han ligger på ryggen (nu er han så blevet så stor at han hellere vil 'sidde' lidt mere op) så holder jeg legetøj foran ham som han slå på og vi øver det at holde fast på legetøjet selv

Okay (: Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.