Hvad savner i ved at have en kæreste ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Aprilmor11

Hej piger og drenge

Hvad savner i ved at have en kæreste ?

Jeg savner at vise min kærlighed og vide at jeg får det igen.

Savner familielivet med mor, far og barn/børn, som jeg aldrig selv har haft.

Savner diskotionerne og skænderierne. Misforstå det nu ikke. Men det at være lidt unige om nogen ting og sådan synes jeg er sundt i et forhold, og det at man bageftersiger undskyld og krammer og kysser og fortæller hinanden at man elsker hinanden er jo mega hyggeligt.

Savner hyggen om aften når barnet/børnene er lagt i seng.

Savner at tag ud og spise.

Savner at man tager en tur på stranden eller andet og bare rå hygger.

Savner familieudflugter, jeg aldrig selv har haft.

Her er lidt af det jeg savner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg kan nogle gange godt savne;

At have en at læne sig op ad, når man har en dårlig dag

At have en, der bliver glad sammen med mig, når der sker noget godt/når børnene gør noget nyt/sjovt.

At have en at se en film med om aftenen/være sammen med om aftenen, når ungerne sover.

At have en at tage på udflugter med. Det er hyggeligt at være i feks zoo sammen med ungerne, men en gang i mellem kunne det være rart at have en at dele de opevelser med.

Hvad jeg ikke savner;

Diskussioner og skænderier.

At skulle gå på komromis og ikke selv 100% kunne bestemme og sætte farten/rytmen i huset

Anmeld

2. august 2012

Aprilmor11

PT skriver:

Jeg kan nogle gange godt savne;

At have en at læne sig op ad, når man har en dårlig dag

At have en, der bliver glad sammen med mig, når der sker noget godt/når børnene gør noget nyt/sjovt.

At have en at se en film med om aftenen/være sammen med om aftenen, når ungerne sover.

At have en at tage på udflugter med. Det er hyggeligt at være i feks zoo sammen med ungerne, men en gang i mellem kunne det være rart at have en at dele de opevelser med.

Hvad jeg ikke savner;

Diskussioner og skænderier.

At skulle gå på komromis og ikke selv 100% kunne bestemme og sætte farten/rytmen i huset

De ting savner jeg bestemt også.

Altså det med at gå på kompromi er heller ikke altid rart . Det er dejligt at kunne bestemme 110procent over sig selv

Så det savner jeg bestemt heller ikke.

Anmeld

8. august 2012

Carl-Emil's mor

Aprilmor11 skriver:

Hej piger og drenge

Hvad savner i ved at have en kæreste ?

Jeg savner at vise min kærlighed og vide at jeg får det igen.

Savner familielivet med mor, far og barn/børn, som jeg aldrig selv har haft.

Savner diskotionerne og skænderierne. Misforstå det nu ikke. Men det at være lidt unige om nogen ting og sådan synes jeg er sundt i et forhold, og det at man bageftersiger undskyld og krammer og kysser og fortæller hinanden at man elsker hinanden er jo mega hyggeligt.

Savner hyggen om aften når barnet/børnene er lagt i seng.

Savner at tag ud og spise.

Savner at man tager en tur på stranden eller andet og bare rå hygger.

Savner familieudflugter, jeg aldrig selv har haft.

Her er lidt af det jeg savner

savner en at kunne putte med når Carl-Emil er lagt til at sove ( har jeg endnu ikke prøvet da jeg blev alene med ham 2 dage gammel )

en at kunne lave kæreste tingene med

en at kunne drøfte verdenens gang med

en der kysser andre kys end dem fra carl-emil selvom de nu er de allerbedste i verdenen

savner en at putte mig indtil om natten

savner en der kan sige " jeg elsker også dig " for selvom carl-emil råsmiler og griner til en når man siger det så ville det være SÅ skønt at høre de små ord..

savner som du også en at kunne diskutere livets gang med - altså på den gode måde

men en eller anden dag kommer den helt rigtige mand for mig og faren til carl-emil ud af den blå luft ( det e jeg ihvertfald sikker på )

Anmeld

14. august 2012

Aprilmor11

Carl-Emil's mor skriver:

savner en at kunne putte med når Carl-Emil er lagt til at sove ( har jeg endnu ikke prøvet da jeg blev alene med ham 2 dage gammel )

en at kunne lave kæreste tingene med

en at kunne drøfte verdenens gang med

en der kysser andre kys end dem fra carl-emil selvom de nu er de allerbedste i verdenen

savner en at putte mig indtil om natten

savner en der kan sige " jeg elsker også dig " for selvom carl-emil råsmiler og griner til en når man siger det så ville det være SÅ skønt at høre de små ord..

savner som du også en at kunne diskutere livets gang med - altså på den gode måde

men en eller anden dag kommer den helt rigtige mand for mig og faren til carl-emil ud af den blå luft ( det e jeg ihvertfald sikker på )

Kan jeg godt forstå. Jeg har stået selv hele graviditeten og efter at jeg har født så har heller aldrig prøvet det med at have en at putte med.

Ja, han dukke op til jer en dag. Er også sikker på at der dukker en perfekt mand op til mig og far til Mikkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.