er mine overarme ved at blive for store?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

Kamulla

vil sammenligne med mine..

har trænet ret intensivt også med arme.. dyrket cirkeltræning (som cross fit) bodypump mm. har holdt pause for træningen her siden jeg fik ferie d. 30. Juni.. så absolut ikke særlig markeret lige nu..

men selv da jeg var i aller bedste topform så har mine overarme aldrig taget muskuløs form.. for det har været min mission.. 

(beklager dårligt grumset mobil kvallitet.. og rodet i baggrunden.. er ved at sortere i pulterkammeret = alt står i gangen)

der skal ret meget til mm. man er en der har en ret tydelig muskelmasse og ikke meget fedt over musklerne  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anette&Sophia skriver:

sådan :-)

Så synes jeg bestemt ikke at de er på grænsen til at være for store  

Anmeld

2. august 2012

M&N

Anette&Sophia skriver:

Helt ærligt tøser. har jeg gået for hårdt til den?
Bliver på den ene side nød til at styrke mine arme, pga løft, mine kræfter skal helst komme fra armene, og ikke så meget fra ryggen ( selvom det selvfølgelig ikke kan undgås ) 
men på den anden side vil jeg da heller ikke blive totalt ufeminin :/

Hvad er jeres mening?
( det er ikke fedt/hud, men muller

Det synes jeg ikke. 

Anmeld

2. august 2012

AnonymAnonym

hvis jeg skal være helt ærlig, så syntes jeg det er for stort - i forhold til din under-arm, ved ikke om det er billedet der gør det 

Anmeld

2. august 2012

Anette&Sophia

Kamulla skriver:

vil sammenligne med mine..

har trænet ret intensivt også med arme.. dyrket cirkeltræning (som cross fit) bodypump mm. har holdt pause for træningen her siden jeg fik ferie d. 30. Juni.. så absolut ikke særlig markeret lige nu..

men selv da jeg var i aller bedste topform så har mine overarme aldrig taget muskuløs form.. for det har været min mission.. 

(beklager dårligt grumset mobil kvallitet.. og rodet i baggrunden.. er ved at sortere i pulterkammeret = alt står i gangen)

der skal ret meget til mm. man er en der har en ret tydelig muskelmasse og ikke meget fedt over musklerne  

Ja, så meget forskel er der jo egentlig heller ikke. 

Og synes faktisk ikke det ser for voldsomt ud til dig :-)

Anmeld

2. august 2012

Anette&Sophia

AnonymAnonym skriver:

hvis jeg skal være helt ærlig, så syntes jeg det er for stort - i forhold til din under-arm, ved ikke om det er billedet der gør det 

Det er både og på billedet. når jeg spænder er der ihvert fald en forskel. :-)

Anmeld

2. august 2012

Anette&Sophia

BabyWish2012 <3 skriver:

Det synes jeg ikke. 

tak :-)

Anmeld

2. august 2012

Kamulla

Ja, så meget forskel er der jo egentlig heller ikke. 

Og synes faktisk ikke det ser for voldsomt ud til dig :-)

tit så syntes man det ser voldsommere på en selv, derfor jeg lige delte billeder... jeg syntes kun det er en fordel at jeg ikke får markerede muskler rigtig hurtigt på armene... men min mave måtte godt begynde at stramme sig op... HAHA

og så skal du huske også træne ryggen og ikke kun arme.. det vigtigt... hvis du nu laver 50 dødsløft og 50 med vægstangen præsset over hovedet.. samt træner balder lår mm. med squats osv... så bliver det mere harmonisk og der er ikke et område der sådan træder frem

Anmeld

2. august 2012

MinNoah

Synes det er fint nu Men ja heller ikke størrere nu

Anmeld

2. august 2012

Miss-86

Anette&Sophia skriver:

Helt ærligt tøser. har jeg gået for hårdt til den?
Bliver på den ene side nød til at styrke mine arme, pga løft, mine kræfter skal helst komme fra armene, og ikke så meget fra ryggen ( selvom det selvfølgelig ikke kan undgås ) 
men på den anden side vil jeg da heller ikke blive totalt ufeminin :/

Hvad er jeres mening?
( det er ikke fedt/hud, men muller

Det er lige tilpas, efter min mening.. Men den må ikke blive større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.