SØGER: 3-4 værelses lejlighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
580 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. august 2012

M&N

Vi har simpelthen sat os for dyrt og vi er gravide og vil gerne have noget billigere at bo i.

Vi er meget flexible hvad by det angår. Vestsjælland, Nordsjælland, Midtsjælland eller Hovedstadsområdet. Bare ikke Lolland/Falster, Fyn, eller Jylland. 

Vi søger en 3-4 værelses, har ingen krav på trods af have er et stort ønske men ikke et krav.

Det eneste krav vi har er at der skal være husdyr tilladt (vi har 2 små papillon'er)

Husleje max: 8000 eksl forbrug.

Kom frisk.. Hvis nogen I kender, kender, kender nogen .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

chael

Prøv DOMEA, de har i Frederikssund, der ligger også fab. Der er jo ventetid godt nok, men man kan altid prøve.

Så er der Hillerød og omegn. Det hedder Nordsjællands boligselskab. Der er ikke så lange ventelister.

Det er lige sådan dem jeg kan komme i tanke om.

Jo, der er også VIBO

Pøj pøj med bolig søgningen

*C

Anmeld

1. august 2012

M&N

chael skriver:

Prøv DOMEA, de har i Frederikssund, der ligger også fab. Der er jo ventetid godt nok, men man kan altid prøve.

Så er der Hillerød og omegn. Det hedder Nordsjællands boligselskab. Der er ikke så lange ventelister.

Det er lige sådan dem jeg kan komme i tanke om.

Jo, der er også VIBO

Pøj pøj med bolig søgningen

*C

Tak for det men nu går vi mere efter privat udlejning eller nogen der står ledige LIGE nu som man kan få fat i, da vi har været skrevet op i 10000 år vi bare aldrig får en skid som er relevant når vi endelig får noget. 

Anmeld

1. august 2012

chael

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak for det men nu går vi mere efter privat udlejning eller nogen der står ledige LIGE nu som man kan få fat i, da vi har været skrevet op i 10000 år vi bare aldrig får en skid som er relevant når vi endelig får noget. 

Okay, ja så må jeg melde pas:

Jeg er ikke til privat udlejning vi blev taget godt ved næsen, dog vandt vi sagen, da vi gik til advokat

Så derfor aldrig mere privat.

Men pøj pøj med at finde noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.