Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilke snacks får jeres 8 (-) med på tur?
Vi skal i Zoologisk have i morgen og Mikes snackpakke lyder på:
Melonstykker, Riskiks, Mariekiks, Agurkstykker, bondebrød med leverpostej & en gulerod.
Hvad kan man mere tilføje til en madpakke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen?
Sandra + Mike skriver: Hvilke snacks får jeres 8 (-) med på tur? Vi skal i Zoologisk have i morgen og Mikes snackpakke lyder på: Melonstykker, Riskiks, Mariekiks, Agurkstykker, bondebrød med leverpostej & en gulerod. Hvad kan man mere tilføje til en madpakke?
Jg synes det lyder fint til ham måske små rosinpakker. Men ellers tror jeg du har rigeligt med til ham.
Det lyder lækkert
Måske ostehaps og figenstænger også kunne være godt..? Dem er min datter i hvert fald vild med... eller knækbrød/en bolle..
Mette. skriver: Jg synes det lyder fint til ham måske små rosinpakker. Men ellers tror jeg du har rigeligt med til ham.
Mange tak Tja, han har en appetit som en bjørn så det er hurtigt forsvundet..
STN skriver: Det lyder lækkert Måske ostehaps og figenstænger også kunne være godt..? Dem er min datter i hvert fald vild med... eller knækbrød/en bolle..
Uh tak! lyder lækkert men kan ostehapsen holde når man er på tur?
Vi forlader altså huset (når vi skal på ture altså) uden en banan og en grov bolle
Men ja, figenstænger, ostehaps, rosiner, ærter, blåbær, kiks, en flaske vand, en lille bøtte havrefras, riskiks og agurker hitter herhjemme!
God tur!
Vil også sige ostehaps og rosiner. Ellers så banan, vindruer og en bolle. Ellers så synes jeg det lyder helt fint det du tager med
AnneBJ skriver: Vi forlader altså huset (når vi skal på ture altså) uden en banan og en grov bolle Men ja, figenstænger, ostehaps, rosiner, ærter, blåbær, kiks, en flaske vand, en lille bøtte havrefras, riskiks og agurker hitter herhjemme! God tur!
MANGE tak for alle idéerne! dem kunne jeg helt sikkert bruge!
Omsorgsgiver skriver: Vil også sige ostehaps og rosiner. Ellers så banan, vindruer og en bolle. Ellers så synes jeg det lyder helt fint det du tager med
Super, mange tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128