Andre søofficers ( sømænds) kærester eller koner herinde? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Sildefisk

Måske er der nogen af jeres mænd der skal til Afrika som min sømand? Eller andre der skal ud på længer sejladser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Jibbe

Ja min mand sejler også - dog ikke helt så lang tid som din! 4 mdr er godt nok lang tid! Fik i nydt ferien i juli hvor han var hjemme?

Anmeld

1. august 2012

Sildefisk

Jibbe skriver:

Ja min mand sejler også - dog ikke helt så lang tid som din! 4 mdr er godt nok lang tid! Fik i nydt ferien i juli hvor han var hjemme?

Ja tak, det var dejligt stort tillykke med den lille, håber alt er gået godt må være dejligt at manden har været hjemme

Anmeld

1. august 2012

Jibbe

myr81 skriver:

Ja tak, det var dejligt stort tillykke med den lille, håber alt er gået godt må være dejligt at manden har været hjemme

Det er gået super med den lille og det er så skønt han er hjemme! Nu har han snart været hjemme i 2 mdr og lige så stille kan jeg mærke at man glæder sig til lidt hverdag igen utroligt nok! Men mon jeg ikke udholder ham den sidste måned han er her

Anmeld

2. august 2012

Sildefisk

Jibbe skriver:

Det er gået super med den lille og det er så skønt han er hjemme! Nu har han snart været hjemme i 2 mdr og lige så stille kan jeg mærke at man glæder sig til lidt hverdag igen utroligt nok! Men mon jeg ikke udholder ham den sidste måned han er her

Dejligt at høre hvilken enhed sejler din mand under ?

Anmeld

2. august 2012

ønskebørn74

Måske er der nogen af jeres mænd der skal til Afrika som min sømand? Eller andre der skal ud på længer sejladser

min mand sejler ikke.. men er i hæren.. han er lige taget til Afghanistan igår.. og er først hjemme om 16 uger.. og hold op hvor jeg allerede savner ham!!!

Anmeld

2. august 2012

Sildefisk

ønskebarn74 skriver:

min mand sejler ikke.. men er i hæren.. han er lige taget til Afghanistan igår.. og er først hjemme om 16 uger.. og hold op hvor jeg allerede savner ham!!!

Ja, det kan jeg godt forstå hvordan klare du dig igennem? Har du familie og venner tæt på? Her bor vi et godt stykke væk fra familien.

Anmeld

2. august 2012

Jibbe

myr81 skriver:

Dejligt at høre hvilken enhed sejler din mand under ?

Han er ikke i søværnet men sejler på et tankskib som overstyrmand

Anmeld

2. august 2012

Sildefisk

Jibbe skriver:

Han er ikke i søværnet men sejler på et tankskib som overstyrmand

Nå ja det er rigtigt

Anmeld

5. august 2012

ønskebørn74

Ja, det kan jeg godt forstå hvordan klare du dig igennem? Har du familie og venner tæt på? Her bor vi et godt stykke væk fra familien.

mine forældre bor ikke så langt væk..

og jeg skal starte arbejde på mandag..

så jeg håber tiden går ok hurtigt..

jeg skal nok klare den..

men det er hårdt.. savner ham så meget hver gang..

denne gang ekstra hårdt fordi vi lige har mistet vores bebs..

var 7+0 henne.. og jeg synes det er hårdt at vi ikke kan komme i behandling før januar..

og det er første gang han skal ned hvor der er farligt..

han har kun været i Kosovo og Doboj før..

denne gang er det Afghanistan..

hvor længe er din partner afsted af gangen??

og hvordan klarer du dig igennem det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.