Hjælp FleceVsFlyvedragt?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Helloo

Hej skønne piger! 

Venter en dejlig lille dreng til Januar, præcis 31januar. 

Min mor siger jeg kan købe flyverdragt til ham, men jeg mener selv at en flecedragt er nok. Altså til at komme ud, og sove i vogn. 

Hvad bør jeg købe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Kit

Jeg har Alberte fra 31. januar 2011 og jeg vil klart anbefale en fleecedragt. Den brugte vi til hende i bil og i barnevognen (lift).

Vi har først brugt flyverdragt til hende i vinteren 11/12, hvor hu var knapt et år.

Held og lykke med resten af graviditeten

Anmeld

1. august 2012

Helloo

Kit skriver:

Jeg har Alberte fra 31. januar 2011 og jeg vil klart anbefale en fleecedragt. Den brugte vi til hende i bil og i barnevognen (lift).

Vi har først brugt flyverdragt til hende i vinteren 11/12, hvor hu var knapt et år.

Held og lykke med resten af graviditeten

Okay, tak for svar

Tænker også en flyverdragt er meget tyk 

Anmeld

1. august 2012

Kit

De små kan overhovedet ikke bevæge sig i en flyverdragt, så klart fleecedragt. De skal jo alligevel ikke ud og lege allerede.

Anmeld

1. august 2012

Clisolka

Louise17 skriver:

Hej skønne piger! 

Venter en dejlig lille dreng til Januar, præcis 31januar. 

Min mor siger jeg kan købe flyverdragt til ham, men jeg mener selv at en flecedragt er nok. Altså til at komme ud, og sove i vogn. 

Hvad bør jeg købe 

Jeg har Isabella fra okt. 10 - vi købte kun en fleecedragt hun kunne ligge i i sin barnevogn. Hun var dejlig varm når hun kom op  Jeg købte først flyverdragt til hende i efteråret, hvor hun fyldte 1 år 

Anmeld

1. august 2012

Muffinmus

nr 2 fra feb fik bare en tyk dragt, f.els fleece eller strik eller lign, ikke en flyverdragt før vinteren efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.