Måske skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.795 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Nadia&Daniel

Laura havde/har en (måske to - kan selv kun se en) knop på kinden da jeg hentede hende i dag. De mente det måske var skoldkopper. Fik det råd at ringe til vagtlægen (da egen læge holder ferie - og klokken var over 16.00) - de ville dog ikke se på hende. Men måske I kan se det på billede - tror I det er skoldskopper?

- Hun har kun den ene (måske to)

- Hun har ikke feber

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

MorDk

Det er svært at sige for det kan sagtens ligne en hormon-knop eller lille bums. Men hvis det er skoldkopper så vil du inden for nogle timer kunne se flere... men de kan også udvikle sig langsomt... MEN det er svært at sige. Victor havde slet ikke feber faktisk. så man behøver ikke være feberramt!

Anmeld

1. august 2012

Nadia&Daniel

Det ligner nemlig meget en hormon-knop eller lille bums. Og der er kun den ene..

Anmeld

1. august 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Det er svært at sige for det kan sagtens ligne en hormon-knop eller lille bums. Men hvis det er skoldkopper så vil du inden for nogle timer kunne se flere... men de kan også udvikle sig langsomt... MEN det er svært at sige. Victor havde slet ikke feber faktisk. så man behøver ikke være feberramt!

Glemte lige at citér

Anmeld

1. august 2012

Nadia&Daniel

Andre??

Anmeld

1. august 2012

Nettemor

Synes ikke umiddelbart det ligner skoldkopper. De plejer at være klare i stedet for gule/ hvide..

Anmeld

1. august 2012

Lusi

Synes bestemt ik det ligner en skoldkop, men bare en bums

Anmeld

1. august 2012

Nadia&Daniel

Synes det er svært  vagtlægen vil ikke hjælpe.. Og den er gul ligesom en bums. Men i vuggestuen mente de at jeg skulle gå til vagtlæge/egen læge.. Synes bare det er spild af tid at gå til egen læge imorgen. vist det bare er en bums. Så hellere afsted i vuggestue og lege med alle børnene

Anmeld

1. august 2012

Nadia&Daniel

Nettemor skriver:

Synes ikke umiddelbart det ligner skoldkopper. De plejer at være klare i stedet for gule/ hvide..

Synes det er svært vagtlægen vil ikke hjælpe.. Og den er gul ligesom en bums. Men i vuggestuen mente de at jeg skulle gå til vagtlæge/egen læge.. Synes bare det er spild af tid at gå til egen læge imorgen. vist det bare er en bums. Så hellere afsted i vuggestue og lege med alle børnene

Anmeld

1. august 2012

Nadia&Daniel

Lykke86 skriver:

Synes bestemt ik det ligner en skoldkop, men bare en bums

Synes det er svært vagtlægen vil ikke hjælpe.. Og den er gul ligesom en bums. Men i vuggestuen mente de at jeg skulle gå til vagtlæge/egen læge.. Synes bare det er spild af tid at gå til egen læge imorgen. vist det bare er en bums. Så hellere afsted i vuggestue og lege med alle børnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.