Komplikationer efter pks.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. august 2012

kimfrit

Skal ind og scannes idag, da prøverne  fra mit kejser snit ar viste at der var tarm bakterier i 

Andre der har været ude for det eller andre komplikationer?

I værste tilfælde skal de åbne det igen, og vi skulle rigtig have rejst på ferie i morgen, nu må vi se om vi kommer afsted er pisse nervøs lige nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

kimfrit

Slet ingen?

Anmeld

1. august 2012

merethe

Profilbillede for merethe
kimfrit skriver:

Skal ind og scannes idag, da prøverne  fra mit kejser snit ar viste at der var tarm bakterier i 

I værste tilfælde skal de åbne det igen, og vi skulle rigtig have rejst på ferie i morgen, nu må vi se om vi kommer afsted er pisse nervøs lige nu!

Jeg fik staffylicokker(staves) i mit operationssår, så min datter og jeg blev efterfølgende indlagt og jeg fik antibotika. 

Held og lykke, jeg håber I kommer på ferie

Anmeld

1. august 2012

Clisolka

kimfrit skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det, men det lyder ikke behageligt 

Hvordan gik scanningen? 

Anmeld

1. august 2012

Ullaen

Uha det lyder ikke rart!

Håber det gik ok med scanningen i dag

Anmeld

2. august 2012

kimfrit

Alt gik godt, i første omgang ser vi tiden an om det ikke ordner sig indenfor den næste uge, med afvaskning flere gange og ren "forbindning"

Anmeld

3. august 2012

Clisolka

kimfrit skriver:

Alt gik godt, i første omgang ser vi tiden an om det ikke ordner sig indenfor den næste uge, med afvaskning flere gange og ren "forbindning"

Det lyder godt 

Anmeld

3. august 2012

fairlady

Babymor2010 skriver:

Det lyder godt 

godt de holder et godt øje med dig!

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

Uha, det lyder ikke rart. 

Jeg havde heldigvis ingen problemer med selve arret... men jeg fik infektion i livmoderen som følge af mit AKS. Det var bestemt heller ikke sjovt, og krævede en lille uges indlæggelse med IV antibiotika behandling og derefter pillekur i 10 dage derhjemme.

Rigtig god bedring til dig. Håber ikke de behøver at åbne dig op igen, og håber da i kommer afsted på jeres planlagte ferie. 

Anmeld

3. august 2012

XXSS

God bedring, og øv! Har selv fået to uden problemer. Nu har du vel rejseforsikring i tilfælde af, at uheldet er ude?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.