Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Det er jo nogle FANTASTISKE fremskridt søde! Er så glad på jeres vegne for det må virkelig være jeres tur til noget positiv fremgang. Han er bare så lækker!
Det er jo nogle FANTASTISKE fremskridt søde!
Er så glad på jeres vegne for det må virkelig være jeres tur til noget positiv fremgang. Han er bare så lækker!
tanja. skriver: Åhh min alt for lækre svigersøn
Åhh min alt for lækre svigersøn
Puslingen skriver: Hej Nu sidder jeg så tit og lure på alle i andres lækre unger og tænkte at nu måtte det også være tid til jeg selv lagde lidt nye udOg lige komme med en update, omkring hvordan alting gårDer er bare sket så meget her de sidste par månederVi er startet i legestue og har fået en fast legekammerat, som også er sensetiv, så der er forståelse for de hensyn vi tager overfor Charlie.Plus, de virker til at forstå og respekter hinandenCharlie har lært at rutche og han elsker detI næste uge, skal vi til Charlies første børnefødselsdag, jeg er så spændtI år har Charlie også været i vandet på strand 2 gange og efter lidt skeptis endte han med at nyde det i fulde dragI morgen og på fredag får vi endelig lavet hans værelse helt færdig og jeg glæder mig som et lille barnEllers så synes jeg bare at vi er begyndt at se en masse positiv fremgang og det er så skøntOg det bedste af det hele, Charlie har næsten ikke været sygJeg ved godt atder stadig er meget der skal arbejdes med, men det går frem ad og det er det eneste der tæller
Hej Nu sidder jeg så tit og lure på alle i andres lækre unger og tænkte at nu måtte det også være tid til jeg selv lagde lidt nye udOg lige komme med en update, omkring hvordan alting gårDer er bare sket så meget her de sidste par månederVi er startet i legestue og har fået en fast legekammerat, som også er sensetiv, så der er forståelse for de hensyn vi tager overfor Charlie.Plus, de virker til at forstå og respekter hinandenCharlie har lært at rutche og han elsker detI næste uge, skal vi til Charlies første børnefødselsdag, jeg er så spændtI år har Charlie også været i vandet på strand 2 gange og efter lidt skeptis endte han med at nyde det i fulde dragI morgen og på fredag får vi endelig lavet hans værelse helt færdig og jeg glæder mig som et lille barnEllers så synes jeg bare at vi er begyndt at se en masse positiv fremgang og det er så skøntOg det bedste af det hele, Charlie har næsten ikke været sygJeg ved godt atder stadig er meget der skal arbejdes med, men det går frem ad og det er det eneste der tæller
skønne billeder!
AnonymAnonym skriver: skønne billeder!
Puslingen skriver: Mange tak
Mange tak
Så lidt
AnonymAnonym skriver: Så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128