hvad siger i til denne ægløsnings test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Anonym trådstarter

det den første æl test jeg nogensinde har taget..

men hvad mener i om resultatet?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Anonym trådstarter

1. august 2012

KakaoDrik

Tæt på ægløsning. Test stregen skal være kraftigere end kontrolstregen,det er lige ved og næsten at der skal sexes 

Anmeld

1. august 2012

Kløver

Negativ. Teststregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen. Mine kunne sagtens svinge i styrke, så ved mig var tydelighed ikke indikation på snart positiv. Den var kun negativ eller positiv

Held og lykke med forsat test. Jeg havde forresten meget større glæde af de digtale

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Negativ. Teststregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen. Mine kunne sagtens svinge i styrke, så ved mig var tydelighed ikke indikation på snart positiv. Den var kun negativ eller positiv

Held og lykke med forsat test. Jeg havde forresten meget større glæde af de digtale

Det der er i det er at den første cyklus jeg havde var på 28 dage...så skal jeg gå efter den og termins beregneren herinde var befrugtningen den 28/29 juli..men den efterfølgende måned/cyklus var på 31 dage..og skal jeg gå efter den skriver termins beregner herinde at befrugtnings dag er i dag..og min ptracker kalender på min telefon siger også at det sku være i dag...men de siger jo så at ægget godt kan leve nogle dage..

så hvis den er negativ i dag har jeg vel måske haft ægløsning omkring den 28/29juli..
prøver en igen i morgen og er den mere utydelig må man gå ud fra ægløsning har været der?

Anmeld

1. august 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Det der er i det er at den første cyklus jeg havde var på 28 dage...så skal jeg gå efter den og termins beregneren herinde var befrugtningen den 28/29 juli..men den efterfølgende måned/cyklus var på 31 dage..og skal jeg gå efter den skriver termins beregner herinde at befrugtnings dag er i dag..og min ptracker kalender på min telefon siger også at det sku være i dag...men de siger jo så at ægget godt kan leve nogle dage..

så hvis den er negativ i dag har jeg vel måske haft ægløsning omkring den 28/29juli..
prøver en igen i morgen og er den mere utydelig må man gå ud fra ægløsning har været der?

Meget negativ.

Ægget er ikke befrugtningsdygtigt i nogle dage - alt efter kvalitet, så taler vi 8-12 timer, derfor er det vigtigt, at der er sædceller klar til at befrugte ægget, det vil sige samleje kort før ægløsningen.

I en normal cyklus kan ægløsningen falde meget forskelligt, det kan lige så vel være 12. dagen som 16. dagen før forventet menstruation, så de teoretiske ægløsningsberegnere er ikke til megen hjælp, hold dig til ægløsningstestene - og der kan godt være store udsving i farveintensiteten, så du kan ikke konkludere, at en svagere farve i morgen betyder overstået LH-peak, du er nødt til at teste, til du har fået positiv test eller menstruation, hvis du ikke er sikker på din cyklus.

Anmeld

1. august 2012

smokin

Negativ - helt klart.

Anmeld

1. august 2012

Kløver

Anonym skriver:

Nu kan det variere fra person til person hvornår man har æl. Samtidig viser testen mest frugtbare dage, da den bliver positiv når lh hormonet stiger, og er det som giver æl, samtidig tager det også lidt tid for sædcellerne at komme op til ægget. Men hygge da endelig så meget i lyster, så bliver chancerne jo også større for befrugtning

Anmeld

1. august 2012

come2

Anonym skriver:

det den første æl test jeg nogensinde har taget..

men hvad mener i om resultatet?

Som de andre siger er den negativ.

Denne er positiv:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

Mange tak for svartænkte godt den var negativ.

Prøver igen i morgen så må vi se.
Troede ikk ægløsning svingede særligt meget hvis man nu har fast cyklus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.