Føler jeg bliver sinsyg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Hjerterum

Hejsaaaaaaa .

altså min kæreste og jeg har kun prøvet på at blive gravid i 2 måneder nu, men føler jeg bliver skør i hovedet af at tænke på om jeg er gravid denne gang. Jeg kan ikke sove ordenlig om natten, og dagen lang kører det rundt i hovedet på mig. Er der andre som har haft det sådan og hvordan gjorde i, så i kunne komme på andre tanker. Så man ikke tænker på det døgnet rundt 

Tak for hjælpen piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

SS82

Jeg tænker også på det døgnet rundt føler jegog har gjort det i 8 mdr.  Det er super hårdt psykisk og lige meget hvor meget man prøver at tænke på noget andet så ligger det i baghovedet. Mange siger man stresser kroppen ved at tænke på det pg det kan gøre at man ikke bliver gravid - ved ikke om det passser. Men i hvertfald er det nemmere sagt end gjort ikke at tænke på det når det er ens største ønske. Hver mdr en en KÆMPE skuffelse når man igen står og har fået sin mens. 

Nå men  Her fra og du er ikke alene om dine frustrationer.

Anmeld

1. august 2012

Hjerterum

Det jeg ked af at hører det har taget så lang tid, og så forstår jeg  godt man stresser og bliver ked af det. Så længe har jeg ikke prøvet alligevel. Tak fordi du ville svare mig, og håber det snart sker for dig at stå med en positiv g test

Kæmpe  til dig

Anmeld

1. august 2012

Muhmi

Jeg kan kun råde dig til at slappe af i tankerne... Hvis man har tankemylder kan det virkelig gå ind og indvirke på din fertillitet, jeg ved det lyder mærkeligt, men vi havde prøvet i halvandet år og det var først den måned jeg slappede af i hovedet og tænkte: Sker det så sker det. At jeg blev gravid....

Når det er jeres tur så bliver det jeres tur, du kan ikke gøre noget ved det ved hele tiden at tænke, nu er det nu jeg er gravid...

Men held og lykke med pb

Anmeld

1. august 2012

MariaKyedDK

smil du på.... skriver:

Hejsaaaaaaa .

altså min kæreste og jeg har kun prøvet på at blive gravid i 2 måneder nu, men føler jeg bliver skør i hovedet af at tænke på om jeg er gravid denne gang. Jeg kan ikke sove ordenlig om natten, og dagen lang kører det rundt i hovedet på mig. Er der andre som har haft det sådan og hvordan gjorde i, så i kunne komme på andre tanker. Så man ikke tænker på det døgnet rundt 

Tak for hjælpen piger

Hmm 2 måneder, jeg tror virkelig du skal tvinge dig selv til at slippe tankerne, Vi har prøvet i 3 ½ år nu, Og DET er frustrende , så tænk hvis der går lige så lang tid for jer, som med os, og måske endda længere, så er det altså tidligt at have det sådan nu...

men for jer at det snart sker alligevel

Anmeld

1. august 2012

Jupiter

Vi har  prøvet i fire måneder, og jeg havde de der tanker den første måneds tid. Jeg fik afløb for tankerne ved at tale med et par veninder og fortælle dem om det MANGE MANGE GANGE. Det var ligesom om det hjalp at få sagt det højt.

Jeg slappede i hvert fald mere af når jeg kom hjem fra en tøse-tur og havde fået luft for det hele.

Nu tænker jeg ikke vildt meget, men bare en smule over det, og når jeg bliver frustreret på mens-dagen ringer jeg til en veninde og "skælder ud", og så er det overstået og jeg smiler igen og er klar til endnu et forsøg

Anmeld

1. august 2012

Hjerterum

Jamen det også det jeg ved, at det KUN er 2 mdr. Og det frustrer mig at jeg så allerede er blevet sådan. Og tvinger virkelig også mig selv til at tænke på andre ting og lave noget. Og ved godt der mange som prøver i mange år, og jeg ikke skal have det på den måde. Men er nok bare bange for jeg ikke kan blive gravid fordi jeg har været på meget medicin ang depression og stadigvæk er på medicicn, men noget som man godt må være på imens. Men tanker omkring det har bare været jeg føler jeg slet ikke kan blive gravid denne gang.  

Men må bare vente og sige det nok skal komme når det skal være .

Men tusind tak for jeres svar, det hjælper på at få vendt tankerne anderledes

Anmeld

2. august 2012

M&N

smil du på.... skriver:

Hejsaaaaaaa .

Tak for hjælpen piger

Åhh hvor jeg kender det. :/

Men det hjælper på ingen måde. Det stresser dig bare endnu mere. 

Der gik 7 måneder efter min MA før der var gevinst, og det var først da vi slappede af og faktisk ikke prøvede at lave baby at endelig lykkes os.

Jeg gjorde ikke noget andet end at stå i et kæmpe byggerod med en masse stress på grund af penge og svigerforældre, nyfødte hvalpe ov, som gjorde jeg glemte alt om PB.

Vi blev enige om at dyrke ubeskyttet sex og det kom når det var rette tid, og det kom så også når vi mindst forventede det. 

Anmeld

2. august 2012

grinny

Jeg har i to år gået med alle de tanker og kunne virkelig bare ikke slippe dem. Nu er jeg så blevet student i år og gav mig selv lov til at drikke, ryge og spise som jeg ville - noget jeg ikke har gjort i lidt mere end to år fordi jeg ville gøre alt for at jeg og baby var sunde når jeg en dag blev gravid.

Det har virkelig hjulpet mig bare at kunne gøre lige hvad jeg ville, fordi jeg har sgu savnet det!

Anmeld

2. august 2012

AnonymMor

smil du på.... skriver:

Hejsaaaaaaa .

Tak for hjælpen piger

Hejsa

Jeg kender det godt. jeg tænkte også tit på det, men da jeg holdte op blev jeg endelig gravid efter 1,5 års prøven  Desværre blev vi nød til at afbryde graviditeten i uge 22 pga en hjertefejl hos fosteret

Og nu 6 uger efter "aborten" prøver vi selvfølgelig igen som sådan... Jeg har fuldstændig tabt gejsten og tænker egentligt ikke så meget over en ny graviditet  selvfølgelig vil vi da hellere end gerne blive gravide igen, men det fyldeer faktisk ikke nær så meget i hovedet ligenu som jeg troede det ville gøre  nææ vi tager det stille og roligt og så kommer det vel når det kommer

Men mit bedste råd ville nok være, prøv så vidt muligt at tænke i andre baner selvom det er svært, men man bliver simpelthen kuller af alt den babytænken hehe og så evt lade værd med at teste med ÆL osv da det kan stresse kroppen og sexlivet en hel del, så hellere bare gøre det når man har lyst

Held og lykke til dig og håber i snart for 2 streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.