smil du på.... skriver:
Hejsaaaaaaa
.
altså min kæreste og jeg har kun prøvet på at blive gravid i 2 måneder nu, men føler jeg bliver skør i hovedet af at tænke på om jeg er gravid denne gang. Jeg kan ikke sove ordenlig om natten, og dagen lang kører det rundt i hovedet på mig. Er der andre som har haft det sådan og hvordan gjorde i, så i kunne komme på andre tanker. Så man ikke tænker på det døgnet rundt 
Tak for hjælpen piger 
Hejsa 
Jeg kender det godt. jeg tænkte også tit på det, men da jeg holdte op blev jeg endelig gravid efter 1,5 års prøven
Desværre blev vi nød til at afbryde graviditeten i uge 22 pga en hjertefejl hos fosteret 
Og nu 6 uger efter "aborten" prøver vi selvfølgelig igen som sådan... Jeg har fuldstændig tabt gejsten og tænker egentligt ikke så meget over en ny graviditet
selvfølgelig vil vi da hellere end gerne blive gravide igen, men det fyldeer faktisk ikke nær så meget i hovedet ligenu som jeg troede det ville gøre
nææ vi tager det stille og roligt og så kommer det vel når det kommer 
Men mit bedste råd ville nok være, prøv så vidt muligt at tænke i andre baner selvom det er svært, men man bliver simpelthen kuller af alt den babytænken
hehe og så evt lade værd med at teste med ÆL osv da det kan stresse kroppen og sexlivet en hel del, så hellere bare gøre det når man har lyst 
Held og lykke til dig og håber i snart for 2 streger 

Anmeld