Ideer til "tema" pynt osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.085 visninger
31 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2012

Kay

ja sagen er jo den at vi blev viet for lidt over en måned siden... og da det kun var det aller nærmeste familie der var med, har vi planlagt at selve bryllupet skulle være sammen med navngivnings festen...

men hvordan får vi lige flettet det godt sammen?

både på invitation, bordkort, pynt, kage osv??

nogle ideer til et "tema" v kan holde os inden for??

det bliver holdt midt i oktober... havde selv tænkt efterårs tema med kastanjer og sådan... men.... vi er inviteret til bryllup i september hvor det er efterårs tema  så vil ik ha det ser ud som om vi kopiere det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

minimig

Kay skriver:

ja sagen er jo den at vi blev viet for lidt over en måned siden... og da det kun var det aller nærmeste familie der var med, har vi planlagt at selve bryllupet skulle være sammen med navngivnings festen...

men hvordan får vi lige flettet det godt sammen?

både på invitation, bordkort, pynt, kage osv??

nogle ideer til et "tema" v kan holde os inden for??

det bliver holdt midt i oktober... havde selv tænkt efterårs tema med kastanjer og sådan... men.... vi er inviteret til bryllup i september hvor det er efterårs tema  så vil ik ha det ser ud som om vi kopiere det...

Der ligger masser af inspiration i blogland, hvis det er

Jeg ville personligt sagtens mene du kunne holde dig til efterårstema, da det jo kan udføres på mange måder. Hvis du ikke vil kopiere kan du jo forhøre dig om hvad deres farvetema er, og så selv finde på noget andet, dog stadig efterårsagtigt.

Anmeld

1. august 2012

minimig

Her er lige lidt inspiration til noget der ikke er udpræget efterårsfarver men stadig, synes jeg, er varmt og velegnet til bryllup i en kold måned

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2012

Kay

skrukkrukken skriver:

Der ligger masser af inspiration i blogland, hvis det er

Jeg ville personligt sagtens mene du kunne holde dig til efterårstema, da det jo kan udføres på mange måder. Hvis du ikke vil kopiere kan du jo forhøre dig om hvad deres farvetema er, og så selv finde på noget andet, dog stadig efterårsagtigt.

ved at de har taget alle efterårs farverne... og bruger blade og alt det... så føler at lige gyldigt hvad så vil det ligne en kopi af deres...

kender du nogle gode blog's med inspiration??

Anmeld

1. august 2012

Kay

skrukkrukken skriver:

Her er lige lidt inspiration til noget der ikke er udpræget efterårsfarver men stadig, synes jeg, er varmt og velegnet til bryllup i en kold måned

er vild med mos og lys og alt det... men sys bare det virker for jule agtigt måske  

Anmeld

1. august 2012

minimig

Kay skriver:

er vild med mos og lys og alt det... men sys bare det virker for jule agtigt måske  

Ja, det bliver hurtigt jule/vinter-agtigt, men man kunne jo kombinere mos og en masse lys med røde æbler, græskar og/eller kastanjer... så bliver det mere oktoberagtigt

Anmeld

1. august 2012

Kay

skrukkrukken skriver:

Ja, det bliver hurtigt jule/vinter-agtigt, men man kunne jo kombinere mos og en masse lys med røde æbler, græskar og/eller kastanjer... så bliver det mere oktoberagtigt

ja det er rigtig...

overvejer lidt at gå en helt anden retning... men ved bare ikke hvilke...

Anmeld

1. august 2012

Blikfang.com

Bare for at vise de indbydelser og pynt jeg lavede til vores dreng dåb:

MVH

NLR

www.BlikfangsKostumer.dk

Anmeld

1. august 2012

minimig

Kay skriver:

ved at de har taget alle efterårs farverne... og bruger blade og alt det... så føler at lige gyldigt hvad så vil det ligne en kopi af deres...

kender du nogle gode blog's med inspiration??

Jeg kender adskillige, så der er mulighed for at bruge mange timer

Rock My Wedding

Style Me Pretty

Once Wed

Pretty Chic Blog

Rock´n´Roll Bride

WeddingChicks - her kan du finde mange gratis downloads, se under "Free Printables", hvor der er gratis mærkater, invitationer m.m.

Too Much Tulle

... der var lidt at starte på - har du mod på mere, siger du bare til Og iøvrigt er der også siden Bryllupsklar med inspiration og forum.

Anmeld

1. august 2012

Ciss

Siden du godt kan lide mosset og det også skal være navnefest, kunne det måske være en ide at pynte med et slags "mos- og kratlandskab" og så lade diverse små dyr gemme sig deri?

Sålænge du undgår kombinationen mos+rødt og mos+glitter tror jeg ikke, at det bliver for decemberagtig. Og dyrene vil tilføre det en charme og en anden stil, som jeg tvivler på det andet efterårsbryllup har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.