Hej piger..
Skal bare lige høre om det er mig der er pylre mor ( håber jeg)
Sagen er den at vores dejlige DP mor var hende der havde DP tjansen imens alle de andre dp'er holdt ferie, så hun holder jo så selvfølgelig sine 3 uger nu..
Så prinsessen skal jo så i gæstedagpleje i de 3 uger.. Det er den samme hun er ved hver gang så det er ikke en "fremmed" for hende..
De første gange ( tideliger episoder) har hun grædt de første par dage når jeg afleverede hende, men er lige så stille tøet op i løbet af ugen.. Hun er AlTID glad når jeg henter hende og spørger jeg hende om hun har haft en god dag når vi kommer hjem siger hun ja..
Hun er lige godt 22 mdr så hun forstår jo "alt"
Vi startede jo så op ligesom de fleste i mandags og hun er bare ulykkelig når hun bliver afleveret, klamre sig til mig og siger moar, moar med.. Ihh hvor det skære i hjertet.. Hun er dog i det fineste humør når hun bliver hentet igen, og om morgen når vi snakker om at vi skal ud til X er hun helt med på den.. Men lige så snart vi stiger ud af bilen gør hun modstand og bliver ked..
Nå nu til mit "spørgsmål", tror I at hun bare har hygget sig for meget i de 3 uger hun har været hjemme og så er det derfor hun bliver ked af det, da hun "hellere" vil være hjemme og hygge, eller tror i hun er ked af at være der? Det er kun i Afleveringssituationen hun er ked, for når jeg tjekker med DP mor efter jeg er kommet hjem, siger hun at det var gået over lige så snart jeg er ude af døren..
Men ihh hader at gå fra hende når hun er så ulykkelig, er lige så det giver tåre i øjnene når jeg køre

Men er jeg bare pylret? Eller er der noget i det?
Puh blev vidst midt langt.. Tak fordi du læste med :-)
Anmeld