Børnehave stat Idag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Christina :-)

Ja så det Idag min "lille"" dreng skal begynde i børnehave ! Hvor det lidt underligt det godt nok gået stærkt !! kender i det? At man ikk rigtig forstår det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja tiden flyver afsed og snart ska de også starte i skole og alle mulige andre vilde ting! Håber han får en god start. Vh stine

Anmeld

1. august 2012

Leneur

Stinna&Elias<3 skriver:

Ja så det Idag min "lille"" dreng skal begynde i børnehave ! Hvor det lidt underligt det godt nok gået stærkt !! kender i det? At man ikk rigtig forstår det?

Ja min statusopdatering inde på facebook ligner det du har skrevet her.... Jeg kan nemlig heller ikke forstå hvor tiden er blevet af og det allerede er i dag min datter også skal starte i børnehave.
Jeg håber vores børn får en god opstart, så de forhåbentligt vil kunne lide at gå i børnehave.

Anmeld

1. august 2012

MorDk

Ja tiden flyver bare afsted! Min søn går stadig i vuggestue, men han bliver 2 år her til september... og jeg sys også bare tiden flyver afsted! Snart skal han også starte i Børnehave... Pyha.... hvor bliver ens lille dreng af?

Anmeld

1. august 2012

CarinaSB

Stinna&Elias<3 skriver:

Det kender jeg godt .. min dejlige dreng bliver 3 år idag .. og skal starte i børnehave mandag .. hvor filan bliver tiden af? Håber din dreng får en super god første dag i børnehaven

Anmeld

1. august 2012

Christina :-)

Han tog det så pænt han legede med det samme og havede ikk tid til og sige farvel Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.