Hej!
Jeg står i en noget kedelig situation i øjeblikket. Jeg gik fra min 1-årige datters far for et par uger siden, da jeg er blevet forelsket i en anden. Jeg er nu flyttet i egen lejlighed (selvom vores fælles lejlighed stod i mit navn, så synes jeg at det kun var ret og rimeligt at jeg flyttede når nu det var mig der ville gøre det forbi).
Min ekskæreste og jeg havde boet sammen i godt og vel 1 1/2 år, men vi fik først samme folkeregisteradresse i september sidste år (nogle måneder efter at vores datter blev født).
Han er ansat ved Forsvaret og har derfor været i sejlende tjeneste, hvilket har betydet at han har været rigtig meget væk (for det meste fra søndag aften/mandag morgen til fredag eftermiddag, dog til tider også i flere uger ad gangen, senest var han væk i 6 uger og gik derfor gik af hendes 1-års fødselsdag) i vores datters første leveår og hun og jeg er naturligvis blevet meget tæt knyttede. Han har dog fået landtjeneste nu og skal derfor ikke længere være væk i lange perioder.
Mit problem går ud på at han vil have bopælsretten (da han jo bor i vores fælles lejlighed, er hendes folkeregisteradresse stadig hos ham, fordi han har modsat sig at flytte den) og så vil han ydermere have en 7/7 ordning.
Jeg ønsker at vores datter skal kende hendes far og ønsker ikke at tage hende fra ham - men samtidig er jeg frygtelig bange for at vi risikerer at bremse hendes udvikling fordi hun er vant til at jeg er der hver dag og kun er vant til at se ham i weekenderne. Vi skal i statsforvaltningen i næste uge, men eftersom jeg ingen erfaring har med dette, kunne jeg virkelig godt bruge nogle råd om, hvad der er bedst for vores datter??
På forhånd tak 
Anmeld