Sagen er den at min kæreste og jeg forsøger at få en sammen nu, vi har i forvejen et barn hver fra tidligere forhold..
Vi besluttede os faktisk for at gå igang 100% da jeg en måned gik et par dage over tid, og faktisk også testede positivt, men vi regner med at det nok bare var en bio..
Måneden efter gik jeg endnu engang et par dage over tid, men testen var negativ og mens kom også med endnu større styrke end den plejer..
Måneden efter, som så var her i juli, gik jeg 10 dage over tid, det lykkedes mig ikke at teste positivt, men havde alle symptomer som træthed, kvalme, ualmindelig uren hud, og ømme bryster.. Mens kom så, men ikke med samme styrke som sædvanlig, og 2 dage kortere, og nu sidder jeg så her med samme symptomer som inden mens, og det kan jo ikke lade sig gøre, da det kun er 5 dage siden mens den stoppede..
Jeg tænker at ringe til lægen imorgen, for at blive undersøgt, men vil han overhovedet se på mig med henblik på at det eventuelt kan være en graviditet, og jeg bare har været så uheldig at have en blødning af en art??
Hvad tænker i når i læser det her??
Anmeld