Nogen der har prøvet det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at min kæreste og jeg forsøger at få en sammen nu, vi har i forvejen et barn hver fra tidligere forhold..

Vi besluttede os faktisk for at gå igang 100% da jeg en måned gik et par dage over tid, og faktisk også testede positivt, men vi regner med at det nok bare var en bio..
Måneden efter gik jeg endnu engang et par dage over tid, men testen var negativ og mens kom også med endnu større styrke end den plejer..
Måneden efter, som så var her i juli, gik jeg 10 dage over tid, det lykkedes mig ikke at teste positivt, men havde alle symptomer som træthed, kvalme, ualmindelig uren hud, og ømme bryster.. Mens kom så, men ikke med samme styrke som sædvanlig, og 2 dage kortere, og nu sidder jeg så her med samme symptomer som inden mens, og det kan jo ikke lade sig gøre, da det kun er 5 dage siden mens den stoppede..
Jeg tænker at ringe til lægen imorgen, for at blive undersøgt, men vil han overhovedet se på mig med henblik på at det eventuelt kan være en graviditet, og jeg bare har været så uheldig at have en blødning af en art??

Hvad tænker i når i læser det her??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Frøken J.

Det er rigtig svært at sige, for hypotetisk set kan det jo godt have været en blødning trods graviditet - Men det KAN jo også være, forstå mig ret, at du måske tænker dig lidt til symptomerne? Jeg ved ikke om du kender det, men når man virkelig ønsker sig noget kan man hurtigt få psykosomatiske symptomer, som egentlig ikke ellers ville være der, selvom man prøver at sige til sig selv det ikke er sådan. Om det er det ene eller det andet er ikke til at vide! Har du prøvet at teste igen? Og hvornår kunne du få en positiv test med din første?

Anmeld

31. juli 2012

Monski

Anonym skriver:

Sagen er den at min kæreste og jeg forsøger at få en sammen nu, vi har i forvejen et barn hver fra tidligere forhold..

Vi besluttede os faktisk for at gå igang 100% da jeg en måned gik et par dage over tid, og faktisk også testede positivt, men vi regner med at det nok bare var en bio..
Måneden efter gik jeg endnu engang et par dage over tid, men testen var negativ og mens kom også med endnu større styrke end den plejer..
Måneden efter, som så var her i juli, gik jeg 10 dage over tid, det lykkedes mig ikke at teste positivt, men havde alle symptomer som træthed, kvalme, ualmindelig uren hud, og ømme bryster.. Mens kom så, men ikke med samme styrke som sædvanlig, og 2 dage kortere, og nu sidder jeg så her med samme symptomer som inden mens, og det kan jo ikke lade sig gøre, da det kun er 5 dage siden mens den stoppede..
Jeg tænker at ringe til lægen imorgen, for at blive undersøgt, men vil han overhovedet se på mig med henblik på at det eventuelt kan være en graviditet, og jeg bare har været så uheldig at have en blødning af en art??

Hvad tænker i når i læser det her??

Da jeg blev gravid, blødte jeg på præcis det tidspunkt min mens skulle komme, og i lige så lang tid som det plejede at være der. Jeg havde dog ingen som helst tegn på graviditet. 
De næste par uger fik jeg rigtig meget kvalme men igen blødte jeg da jeg skulle have min mens, men denne gang dog kun lidt. 
Så jeg gik til lægen og fandt ud af at jeg var 9+.
Så jeg vil sige at du sagtens kan være gravid, men det er jo helt sikkert forskelligt for alle. 

held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.