"Stiknarkoman" - blå mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

MadamMim

Hej

Jeg er igang med nedregulering og skal stikke mig i mavedellen hver aften. Men for pokker da hvor er jeg bare gul og blå på hele dellen efterhånden!

Er der også andre, som er befængt med lækre blå mærker på dellen efter stikkeriet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

tarkoflen

MadamMim skriver:

Hej

Jeg er igang med nedregulering og skal stikke mig i mavedellen hver aften. Men for pokker da hvor er jeg bare gul og blå på hele dellen efterhånden!

Er der også andre, som er befængt med lækre blå mærker på dellen efter stikkeriet?

Velkommen i klubben

Jeg har dog fundet ud af, at det er knap så slemt hvis jeg stikker ca. 2 cm under navlen, det gør ikke så ondt, og jeg rammer ikke så tit et blodkar, som er det, der gør, at du får blå mærker

Måske det er fordi der er så meget flæsk, at man slet ikke når ind til blodkarene

Hvor langt er du i behandlingen?

Jeg startede på menopur i onsdags

Anmeld

31. juli 2012

MadamMim

Dejlig at høre at jeg ikke er den eneste i denne klub......man ligner jo en Brøndby fan under navlen med de farver  

Jeg tager Suprefact og har gjort det i lidt over 2 uger - skal på "baby-fabrikken" på torsdag (d. 2/8) og skal påbegynde med FSH-hormon

Anmeld

31. juli 2012

sus73

MadamMim skriver:

Hej

Ja - jeg lignede en hel farvepalet af blå og gule mærker, da jeg skulle stikke mig. Men så længe medicinen havner hvor den skal, så skal du ikke bekymre dig

Anmeld

31. juli 2012

Neki

MadamMim skriver:

Hej

Ork ja... Du er slet ikke alene!

Jeg er også gul og blå hver gang stikkeriet går i gang. Jeg skal ud over hormonerne også tage blodfortyndende med sprøjte tre gange om dagen, så min mave og mine yderlår er altid helt kvæstede! Men forhåbentlig er det det hele værd i sidste ende

Held og lykke

Anmeld

31. juli 2012

tarkoflen

MadamMim skriver:

Dejlig at høre at jeg ikke er den eneste i denne klub......man ligner jo en Brøndby fan under navlen med de farver  

Jeg tager Suprefact og har gjort det i lidt over 2 uger - skal på "baby-fabrikken" på torsdag (d. 2/8) og skal påbegynde med FSH-hormon

Hvad er det du stikker dig med nu så?

FSH hormon er da dem der skal få ægblærerne til at vokse? Det er det jeg er i gang med nu, og så samtidig på nedregulering med næsespray...

Jeg skal skannes på torsdag og forhåbentlig får jeg besked om, hvornår de tager æg ud

Held og lykke med din tur til babyfabrikken

Anmeld

1. august 2012

MadamMim

Uuuuuuuh......spændende! Så er jeg lige i hælene på dig, for jeg er kun på ren nedregulering med Suprefact. Jeg fravalgte næsesprayen og ville hellere stikke mig i stedet.

I morgen torsdag d. 2/8 skal jeg scannes og håber på, at jeg er klar til at påbegynde næste stikkeri med FSH, så der kan dannes en masse lækre æg  Og om 10-13 dage (uge 33) skal jeg have taget æg ud - HVIS alt går efter planen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.