Prøver at blive gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Hjerterum

Hejsaaaa alle sammen

Har et spørgsmål som i garanteret godt kender til. Det fordi jeg skal have min mens fredag, men kunne ikke vente med at teste, så testede idag men ikke med morgen urin. Men G testen var negativ. Spørgsmål, kan jeg godt være gravid selvom den er negativ, og at jeg bare skal have tålmodighed og vente med at teste igen fredag ?

Mange tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Miss Church

Det kan den sagtens. Ikke alle kan teste positiv inden testdag. Og hvis de kan, kan det jo ende i en bio.

Held og lykke 

Anmeld

31. juli 2012

Hjerterum

Ja sådan har jeg også tænkt, men det er den dumme tålmodighed. Selvom jeg godt viste jeg bare måtte vente, men ønsker bare sådan at det er lykkes denne gang .

Anmeld

31. juli 2012

Miss Church

smil du på.... skriver:

Ja sådan har jeg også tænkt, men det er den dumme tålmodighed. Selvom jeg godt viste jeg bare måtte vente, men ønsker bare sådan at det er lykkes denne gang .

Ja det er træls at vente. Men jeg tænker også bare, at man skal passe på ikke at skuffe sig selv for meget. En gang i en cyklus er jo bedre end 5. 

Anmeld

31. juli 2012

Hjerterum

Ja det er da også rigtigt, tusind tak for dit svar . Det hjalp til at få tankerne vendt og bare vente til det bliver fredag og håbe på det bedste. Men hvis man  er gravid, skal man så også have symptomer på det nu også? Eller det normalt hvis  man har det godt ? Undskyld jeg lige spørger igen

Anmeld

31. juli 2012

Miss Church

smil du på.... skriver:

Ja det er da også rigtigt, tusind tak for dit svar . Det hjalp til at få tankerne vendt og bare vente til det bliver fredag og håbe på det bedste. Men hvis man  er gravid, skal man så også have symptomer på det nu også? Eller det normalt hvis  man har det godt ? Undskyld jeg lige spørger igen

for at du er 

Det er slet ikke alle, som har symptomer i starten af graviditeten. Tænk på alle dem, som først finder ud af at de er gravide, når de er langt henne

Anmeld

31. juli 2012

Mie89

Hej

Sjovt jeg har også testdag på fredag, men har heller ikke helt kunne vente med at teste og mig var desværre også negativ Håber på vi begge to står med en positiv test i hånden på fredag !

Angående symptomerne, har jeg haft nogle stykker (Lidt kvalme, ømme bryster, lette smerter i underlivet, og øget tissetrang) håber da på at det betyder at jeg er gravid, men man ved jo aldrig.. Jeg tror også at man er ekstra opmærksom på sin krops signaler i denne tid, så tror nogle gange at man kan "fake" symptomerne, fordi man bare sådan ønsker at det skal ske! 

Kan ikke vente til fredag !! Vi må jo lige dele hvilke svar vi får !

Anmeld

31. juli 2012

Hjerterum

Ej hvor spænedene altså, ja jeg skal nok få skrevet når jeg har testet og HÅBER virkelig den er der .

Jamen jeg har været meget træt, også tissetrang. Men som du siger, det kan nemt være fordi kroppen som snyder en og man lægger noget i det fordi det passer på symptomer på graviditet .

Men det er så svært at vente til fredag. Og jeg  finger for den er go nok for dig

Anmeld

31. juli 2012

Mie89

smil du på.... skriver:

Ej hvor spænedene altså, ja jeg skal nok få skrevet når jeg har testet og HÅBER virkelig den er der .

Jamen jeg har været meget træt, også tissetrang. Men som du siger, det kan nemt være fordi kroppen som snyder en og man lægger noget i det fordi det passer på symptomer på graviditet .

Men det er så svært at vente til fredag. Og jeg  finger for den er go nok for dig

Ja lige præcis !

Ej det er bare så spændende alt sammen

Held og lykke !!

Anmeld

31. juli 2012

Hjerterum

Held og lykke til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.