3 ½ måneder baby, synes ikke han spiser nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.095 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

christinak

Over det sidste stykke tid har min søn ikke rigtig meldt sig til nogle måltider, det er mere mig der bare ligger ham til fordi jeg synes det er for lang tid siden sidste måltid, men nu prøvede jeg så idag og lade ham melde sig til måltider og det gør han bare ikke.

Han spiste sidst igår aftes kl 22 sov hele natten, vågnde kl 7 og fik mad og tør ble, og da klokken så nu blev 15 og han stadig ikke havde meldt sig til måltid lagde jeg ham til og han virkede bare ikke rigtig sulten overhoved.

Jeg har døjet med det sidste stykke tid at jeg ikke føler jeg har særlig meget mælk tilbage kan maks pumpe 20 ml ud på et bryst der ikke har været spist af i 4 timer.

før døjede jeg med overproduktion men det er langt fra tilfældet mere, troede faktisk imorges da jeg vågnede t nu hvor han ikke havde spist ved mig i 9 timer at så ville min brystkasse være med at sprænge, men det var den bare langt fra de føltes fuldstændig tomme.

Ville i kontakte vagtlægen og få en vudering?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Lady Marion <3

Nej jeg ville ikke kontakte vagtlægen men evt ringe til sundhedspl . i morgen og spørge hende til råds . Nogle børn er mere sultne end andre , min søn sagde heller ikke altid til men lagde ham til ca hver 3 - 4 time for at opretholde mælkeproduktionen .. Prøv at læg ham til hver 3-4 time og har han våde bleer så får han jo nok

Anmeld

31. juli 2012

christinak

Lady Marion <3 skriver:

Nej jeg ville ikke kontakte vagtlægen men evt ringe til sundhedspl . i morgen og spørge hende til råds . Nogle børn er mere sultne end andre , min søn sagde heller ikke altid til men lagde ham til ca hver 3 - 4 time for at opretholde mælkeproduktionen .. Prøv at læg ham til hver 3-4 time og har han våde bleer så får han jo nok

Skal jeg vække ham om natten også? 

Har prøvet alt for at øge min mælkeproduktion og det har ikke hjulpet

Anmeld

31. juli 2012

Lady Marion <3

christinak skriver:

Skal jeg vække ham om natten også? 

Har prøvet alt for at øge min mælkeproduktion og det har ikke hjulpet

Jeg tror faktisk jeg ville vække ham en enkelt gang hvis han er lille (ikke vejer nok ) Er han ellers frisk og vågen ?? Er han undervægtig ??  Hvis du skal bevare mælkeproduktionen skal der ikke gå 8 timer mellem hver amning .. Har han flere våde bleer i løet af dagen ??

Anmeld

31. juli 2012

christinak

Lady Marion <3 skriver:

Jeg tror faktisk jeg ville vække ham en enkelt gang hvis han er lille (ikke vejer nok ) Er han ellers frisk og vågen ?? Er han undervægtig ??  Hvis du skal bevare mælkeproduktionen skal der ikke gå 8 timer mellem hver amning .. Har han flere våde bleer i løet af dagen ??

Han virker glad og tilfreds og er med i alt der sker omkring ham. Vi havde en periode for 1 uge hvor han vågnede og spiste meget om natten men det øgede ikke min produktion mere af den grund. 

Han vejer 7100 så han har taget 600 gram på siden den 3 juli

Anmeld

31. juli 2012

Lady Marion <3

christinak skriver:

Han virker glad og tilfreds og er med i alt der sker omkring ham. Vi havde en periode for 1 uge hvor han vågnede og spiste meget om natten men det øgede ikke min produktion mere af den grund. 

Han vejer 7100 så han har taget 600 gram på siden den 3 juli

Det lyder da som om han tager fint på , læg ham til oftere i en periode , hvis han har våde bleer (han tisser) ville jeg ikke bekymre mig

Anmeld

31. juli 2012

christinak

Lady Marion <3 skriver:

Det lyder da som om han tager fint på , læg ham til oftere i en periode , hvis han har våde bleer (han tisser) ville jeg ikke bekymre mig

Synea det er svært med de våde bleer da han oftes har aff 5-6 gange om dagen

Anmeld

31. juli 2012

Lady Marion <3

christinak skriver:

Synea det er svært med de våde bleer da han oftes har aff 5-6 gange om dagen

Hvis han har så meget aff. dagligt så får han jo i hvert tilfælde noget ind

Anmeld

31. juli 2012

christinak

Lady Marion <3 skriver:

Hvis han har så meget aff. dagligt så får han jo i hvert tilfælde noget ind

Rigtig nok idag har det så kun været 2 gange ind til videre

Anmeld

31. juli 2012

Lady Marion <3

christinak skriver:

Rigtig nok idag har det så kun været 2 gange ind til videre

Hvis der er udgifter er der indtægter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.