ang sex i parforholdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Anonym trådstarter

hey jeg er anonym da jeg kender nogle privat herinde som jeg ikke ønsker skal vide hvem jeg er.

jeg er lidt der hvor jeg ikke ved hva jeg skal (selv ikke slå op elsker han sef stadig)

men jeg har en kæreste jeg igemmen 7 år har kommet sammen med vi har fået et barn som er lidt over 1 år

men problemet er han ikke tiltrækker mig mere tænder ikke på ham under sex føler bare det noget der skal overstået og det følger jeg er forkert.

har altid haft svært ved at få en ogasme under samleje ved mindre der er legetøj med med vib... sys evt efter man har født at hans penis er lille ved ikke om det bare er fordi man ikke er tænt nok man ikke sys det :/

og man bliver os lidt dipremeret når man ikke får løsterne styret.

håber i kan læse det er ordblind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

TeamRocket

Jeg tænker lidt at pikkens størrelse ikke har det helt store at sige hvis bare manden ved hvad han laver i sengen Men hvis du ikke har lyst så gider din mand jo muligvis ikke spilde det store krudt på dig. Du kan jo også være blevet lidt løs efter fødsel, husker du dine knibeøvelser ? I skal se at få snakket om det, hvis i ønsker at redde det, for det kan reddes hvis det bare er sexen og lysten den er gal med. Måske i begge skal til at gå lidt op i jer selv og ikke bare i hverdagen, men når man har overskud til sig selv, får man lettere lyst og overskud til hinanden.

Anmeld

31. juli 2012

MorAnna.

TeamRocket skriver:

Jeg tænker lidt at pikkens størrelse ikke har det helt store at sige hvis bare manden ved hvad han laver i sengen Men hvis du ikke har lyst så gider din mand jo muligvis ikke spilde det store krudt på dig. Du kan jo også være blevet lidt løs efter fødsel, husker du dine knibeøvelser ? I skal se at få snakket om det, hvis i ønsker at redde det, for det kan reddes hvis det bare er sexen og lysten den er gal med. Måske i begge skal til at gå lidt op i jer selv og ikke bare i hverdagen, men når man har overskud til sig selv, får man lettere lyst og overskud til hinanden.

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

uha det med knibeøvelser det glemmer jeg lidt men gør det nogle gange

men det kan godt være jeg skal sige det til ham ville bare ikke gøre ham trist men tror os bare mine interesser er mere ind hva han måske li går og tænker på og tror måske os det er der den klipper fordi han er mere til det alm du ved doggy og den alm han er ikke sån til forspil som jeg sys godt om

men håber da man kan få min knist til a brænde igen at jeg kan komme til a tænde på ham igen

Anmeld

31. juli 2012

Lady Marion <3

Kan i ikke begynde at lege lidt sammen uden at have samleje ??  Jeg tænker hvor i rører ved hinanden , genfinder hinandens kroppe , oral sex ??  Kan du ikke få orgasme ved oral sex ??   Syntes "legen" er det vigtigeste i parforholdet/sexlivet så prøv at drop tanken om samleje det næste stykke tid , mens du kniber lystigt og træner underlivet op igen ... Nu er i blevet forældre og har vænnet jer til det nye liv så nu er tiden inde til at i kan genfinde kærligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.