Anonym skriver:
Er der nogle af jer der er i behandling, der fik afvide i skulle tabe jer inden?
Jeg har prøvet at læse lidt om det, og kan ikke finde svar på om de kan stille det som krav før man kan komme igang.
Det kommer både an på hvilken læge du snakker med og an på hvor du skal i behandling henne - alle læger og klinikker har tilsyneladende forskellige meninger. Jeg havde en BMI på 34 og min læge sagde jeg skulle tabe mig og have en BMI på max 30, så jeg gik i gang men nåede aldrig målet som jeg troede var et must.
Da jeg snakkede med lægen på sygehuset sagde han at det var flot at jeg havde tabt de kg jeg havde tabt, selvom jeg på det tidspunkt havde en BMI på 32 og vi gik derfor i gang med pregnyl-behandling (altså bare piller/medicin) - hvilket i øvrigt virkede første gang 
Men tror så måske at hvis vi havde haft behov for insimination og andre større behandlinger at så skulle jeg nok tabe mig det mere, både fordi der er en større risiko for at det fejler men også fordi at det koster mere for staten.

Anmeld