Hun sviner med vilje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Koen.

Maja_4000 skriver:

Okay , det var også den jeg hældte mest til

Den er yderst holdbar til prisen, her bliver den både sat på og alverdens ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Tulle28

Det er en fase det er en fase:-) Min erfaring er, at jo mere man lader dem gøre det, jo hurtigere forsvinder trangen også. Verden skal udforskes, jo!!

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

Tulle28 skriver:

Det er en fase det er en fase:-) Min erfaring er, at jo mere man lader dem gøre det, jo hurtigere forsvinder trangen også. Verden skal udforskes, jo!!

Håber snart det går over så

Anmeld

31. juli 2012

Janni.

Åh gud, det kunne være Silas, du skrev om. Vi forsøger med tålmodighed at lære ham, det ikke er iorden. Synes det ser ud til at have lange udsigter.
Han får lov til at lege til en vis grad, og så et det slut.

Han var ellers ovre det men det er gået groft tilbage med maden igen. Han putter alt maden i glasset med mælk/vand. For der efter at hælde blandingen ud over bordet, og skubbe det på gulvet eller klaske i det med hænderne. Virkelig et svineri. Suk!

Anmeld

31. juli 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

F.eks. river hun papir i småstykker , splitter brød i atomer osv. fordi hun har fundet ud af at hun så "får lov" at støvsuge

Har jeres børn gjort det samme ? Og hvad gjorde i ved det ? Synes det er ved at være ret irriterende

Skal "straffen" være at hun så ikke må støvsuge ? Jeg synes jo hun skal lære , at man selv skal rydde op - Men når nu hun så bare roder til for at få lov at rydde op .. Hvad så ?

Hun er 19 måneder forresten

Det er lige før jeg skriver at jeg er misundelig  Isabella kan godt lide at rode, knuse kiks osv. - men hun vil dælme ikke lege med støvsugeren. Hun klamrer sig godt fast til mig når den bliver tændt, men jeg håber lidt på at det snart går over, for hun kan vel ikke blive ved med at være bange for den 

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

Janni. skriver:

Åh gud, det kunne være Silas, du skrev om. Vi forsøger med tålmodighed at lære ham, det ikke er iorden. Synes det ser ud til at have lange udsigter.
Han får lov til at lege til en vis grad, og så et det slut.

Han var ellers ovre det men det er gået groft tilbage med maden igen. Han putter alt maden i glasset med mælk/vand. For der efter at hælde blandingen ud over bordet, og skubbe det på gulvet eller klaske i det med hænderne. Virkelig et svineri. Suk!

Caroline har aldrig været slem til at svine .. Hun gør det heller ikke til de "rigtige" måltider .. Kun ved mellemmåltider og sådan Hehe

Håber snart det går over :b

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Det er lige før jeg skriver at jeg er misundelig  Isabella kan godt lide at rode, knuse kiks osv. - men hun vil dælme ikke lege med støvsugeren. Hun klamrer sig godt fast til mig når den bliver tændt, men jeg håber lidt på at det snart går over, for hun kan vel ikke blive ved med at være bange for den 

Haha Caroline har altid elsket den

Anmeld

31. juli 2012

Skouboe

Maja_4000 skriver:

F.eks. river hun papir i småstykker , splitter brød i atomer osv. fordi hun har fundet ud af at hun så "får lov" at støvsuge

Har jeres børn gjort det samme ? Og hvad gjorde i ved det ? Synes det er ved at være ret irriterende

Skal "straffen" være at hun så ikke må støvsuge ? Jeg synes jo hun skal lære , at man selv skal rydde op - Men når nu hun så bare roder til for at få lov at rydde op .. Hvad så ?

Hun er 19 måneder forresten

Tæller til 2017 og husker sig selv på at det er en fase....

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

Skouboe skriver:

Tæller til 2017 og husker sig selv på at det er en fase....

Haha

Anmeld

31. juli 2012

Skouboe

Maja_4000 skriver:

Haha

Bare vent... jeg har en herhjemme på 2, der er hysterisk selvstændig i øjeblikket - ALT udløser mindst 5 minutters hysterisk skrigeri, og halvdelen af gangene aner vi ikke engang hvorfor tøsen er tændt af..

I morges kom hun i vuggestue iført langærmet body, lyserød undertrøje udenover, leggins, tylskørt og gummistøvler... da vi nåede til 3. hysteriske anfald allerede inden vi var klar til morgenmad, besluttede jeg mig for at det simpelthen ikke var det værd. Så længe hun havde tøj nok på, så hun ikke frøs gad jeg ikke flere kampe (efter kampen om hun skulle have natkjolen af, kampen om hun skulle have ren ble på og kampen om at mor skulle have lov til at børste tænderne efter hun var færdig med dem)...

Det er en fase, det er en fase, det er en fase....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.