gode råd til en forkølet unge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Anonym trådstarter

Har en unge på 11måneder og er meget forkølet. Har fået noget næse sprøjte ting og noget hoste saft til drikke som lægen mente at det ville hjælpe , der er gået en uge og stadig det samme. Han næse stopper om natten og det bliver meget urolig over . Har i nogle gode råd kære venner? Hvad eventuelt jeg mere kunne gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

MyLittleBaby

Et godt råd til om natten er at barnet sover med hovedet hævet.

Anmeld

31. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Har en unge på 11måneder og er meget forkølet. Har fået noget næse sprøjte ting og noget hoste saft til drikke som lægen mente at det ville hjælpe , der er gået en uge og stadig det samme. Han næse stopper om natten og det bliver meget urolig over . Har i nogle gode råd kære venner? Hvad eventuelt jeg mere kunne gøre?

Årh det lille pus, ja det er i hvert fald ikke sjovt med sådan en lille størrelse der er forkølet 

Som Mylittlebaby skriver, så sørg for at han sover med hovedet hævet. Her har vi haft god effekt af kamilethe og saltvandsdråber når Isabella har været forkølet. Vi prøvede en enkelt gang næsesugeren da hun var mindre, men det ville jeg ikke selv bryde mig om 

Anmeld

31. juli 2012

Camilla..

Anonym skriver:

Biostrath hjalp os!

Min dreng var konstant forkølet ga' ham det 4-5 gange på en uge, og nu er det ihvertfald 3 måneder siden han har været forkølet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.