Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh jeg er simpelthen så meget i tvivl. Min lille mand bliver 1 år den 11. august. Han har i et par måneder gået rundt om møbler, og med gåvogn og når han holder i mig. Han er meget ivrig efter at gå. Han kan sagtens gå når han bare holder med en hånd i min finger, men så snart man slipper ham kaster han sig ned på gulvet Han kan også SAGTENS stå uden støtte, hvis han ikke har opdaget det Hvornår skal jeg købe nogle sko til ham med støtte? burde jeg have gjort det allerede?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
110811 skriver: Åh jeg er simpelthen så meget i tvivl. Min lille mand bliver 1 år den 11. august. Han har i et par måneder gået rundt om møbler, og med gåvogn og når han holder i mig. Han er meget ivrig efter at gå. Han kan sagtens gå når han bare holder med en hånd i min finger, men så snart man slipper ham kaster han sig ned på gulvet Han kan også SAGTENS stå uden støtte, hvis han ikke har opdaget det Hvornår skal jeg købe nogle sko til ham med støtte? burde jeg have gjort det allerede?
går han fladt på fødderne???
vi gav daniel hans første sko da han var 1år for der havde han gået helt rigtigt i en månede.. men han hoppede hurtigt ud af sine begynder sko fordi han var virkelig god til at gå...
B&J skriver: går han fladt på fødderne??? vi gav daniel hans første sko da han var 1år for der havde han gået helt rigtigt i en månede.. men han hoppede hurtigt ud af sine begynder sko fordi han var virkelig god til at gå...
Ja helt fladt og har gjort det længe..
Han har sådan nogle "gummesko" med bløde såler som man kan bøje helt sammen. Men tænkte om jeg skulle have nogen med lidt mere støtte? De går heller ikke op om anklerne.
110811 skriver: Ja helt fladt og har gjort det længe.. Han har sådan nogle "gummesko" med bløde såler som man kan bøje helt sammen. Men tænkte om jeg skulle have nogen med lidt mere støtte? De går heller ikke op om anklerne.
du kan sagtens begynde på begynder sko så især når han går helt fladt for det er vigtigt... men husk de kan godt gå lidt sjovt de første par kange med alm sko /begyndersko de støtter jo om anklen osv.. de er super
B&J skriver: du kan sagtens begynde på begynder sko så især når han går helt fladt for det er vigtigt... men husk de kan godt gå lidt sjovt de første par kange med alm sko /begyndersko de støtter jo om anklen osv.. de er super
Jeg vil prøve at købe et par i dag så. Jeg tænkte bare at de måske kunne hjælpe ham med hans gang. Han virker som om han bedre kan li at gå når han har de bløde sko på, så måske nogle rigtige sko er endnu bedre! Ih han måtte så gerne snart slippe, jeg er så spændt I går stod han over 30 sek uden at holde og bare kiggede, og jeg heppede på at han skulle bevæge fødderne. Men det skete ikke.
110811 skriver: Jeg vil prøve at købe et par i dag så. Jeg tænkte bare at de måske kunne hjælpe ham med hans gang. Han virker som om han bedre kan li at gå når han har de bløde sko på, så måske nogle rigtige sko er endnu bedre! Ih han måtte så gerne snart slippe, jeg er så spændt I går stod han over 30 sek uden at holde og bare kiggede, og jeg heppede på at han skulle bevæge fødderne. Men det skete ikke.
det sker snart alle tingene skriger bare på at gå men det er jo lidt farligt men det kommer de er så søde når de er så små og går frem hihihi
Maja84 skriver: Jeg ville købe nogle bløde startsko fra feks skofus, han kan bruge indendøre, så han kan vænne sig til at have sko på, når han begynder at gå rigtigt, dvs selv, så ville jeg købe sko til ham, da han jo så også vil gå udenfor, feks også på tur med dagplejen/vuggestuen. hold evt øje med: børnenes dag i skoringen og andre steder med tilbud
Jeg ville købe nogle bløde startsko fra feks skofus, han kan bruge indendøre, så han kan vænne sig til at have sko på, når han begynder at gå rigtigt, dvs selv, så ville jeg købe sko til ham, da han jo så også vil gå udenfor, feks også på tur med dagplejen/vuggestuen. hold evt øje med: børnenes dag i skoringen og andre steder med tilbud
Bløde startsko - som disse? : http://www.smartesko.dk/shop/skofus-brun-prewalker-5137p.html
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128