Måske er den der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har det virkelig som om vi har ramt rigtigt denne gang. Det er bare en fornemmelse i kroppen, kender i det?

Udover det er der nogle få tegn som måske kan være fordi jeg er gravid 

- jeg spiser KONSTANT, som i virkelig konstant. Bliver sulten efter en time

- jeg har kvalme når jeg har spist (måske fordi jeg spiser så meget?)

- jeg prutter hele tiden  det er virkelig slemt

- igår og i forgårs havde jeg ømme dutter, men det er så væk idag, medmindre jeg tager fat i brysterne

Måske er det bare mig, eller min dumme dumme krop, men lige nu tror jeg virkelig at den er der!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

babymus77

Det må vi da håbe den er så;-) Frem med en test og få vished;-) Rigtig god dag til dig/-) 

Anmeld

31. juli 2012

Pernille Leschøtt

Ej hvor fedt hvis der er virkeligt for dig. Det kunne da være rigtig fedt. Jeg har det måske lidt sådan, at jeg virkelig ikke prøver, at tænke på fodi jo mindre, at jeg tænker over om jeg er gravid jo mindre skuffet bliver jeg, Men jeg vil sige, at jeg er gået over tid, men tog en test her den anden dag og der var den negativ, så jeg venter lige nogen dage endnu. Held og lykke til dig.

Anmeld

31. juli 2012

Anonym trådstarter

Pernille Leschøtt skriver:

Ej hvor fedt hvis der er virkeligt for dig. Det kunne da være rigtig fedt. Jeg har det måske lidt sådan, at jeg virkelig ikke prøver, at tænke på fodi jo mindre, at jeg tænker over om jeg er gravid jo mindre skuffet bliver jeg, Men jeg vil sige, at jeg er gået over tid, men tog en test her den anden dag og der var den negativ, så jeg venter lige nogen dage endnu. Held og lykke til dig.

Ligemeget hvor meget jeg tænker over det eller ikke gør, så bliver jeg meget skuffet hver gang 

Men det niver og hiver i underlivet og jeg tror måske jeg de sidste par dage har haft halsbrand (sådan en stikkende og ru fornemmelse i halsen?)

Anmeld

1. august 2012

Pernille Leschøtt

Hej igen, Ja sådan har jeg det også. Uanset hvor meget, at jeg prøver ikke, at blive skuffet så bliver jeg det altid alligevel, men jeg må indrømme, at skuffelsen varer ikke så længe da jeg har 2 skønne drenge som jeg elsker over alt i hele universet.

Jeg vil prøve, at tage en test igen når det engang bliver morgen igen.

Anmeld

1. august 2012

Anonym trådstarter

Pernille Leschøtt skriver:

Hej igen, Ja sådan har jeg det også. Uanset hvor meget, at jeg prøver ikke, at blive skuffet så bliver jeg det altid alligevel, men jeg må indrømme, at skuffelsen varer ikke så længe da jeg har 2 skønne drenge som jeg elsker over alt i hele universet.

Jeg vil prøve, at tage en test igen når det engang bliver morgen igen.

Spændende

for dig 

Anmeld

1. august 2012

Pernille Leschøtt

Den var desværre negativ igen, men jeg har stadig ikke fået min mens. Jeg har også haft ringet til min læge idag og hvis der ikke er sket noget inden Fredag morgen så skal jeg ringer over til dem igen og få en tid og så vil de tage en graviditet´s test på mig. Så det er jeg ret spændt på.

Anmeld

1. august 2012

Risen

Krydser for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.