sommerland eller bonbonland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.196 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

jeanne-skat

har en dreng på 15 mdr. jeg ville gerne i sommerland men hans far vil i bonbon land.. er der ikke mest at prøve for ham i sommerland??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

MilleRasmussen

Jeg ville anbefale sommerland sjælland ja 

Anmeld

30. juli 2012

MorAnna.

Jeg ville uden tvivl tage i sommerland

Anmeld

31. juli 2012

AnonymAnonym

jeanne-skat skriver:

har en dreng på 15 mdr. jeg ville gerne i sommerland men hans far vil i bonbon land.. er der ikke mest at prøve for ham i sommerland??

helt klart sommerland 

Anmeld

31. juli 2012

dorthemus

jeanne-skat skriver:

Jeg tror også sommerland...jeg har lige besøgt både Legoland og Bonbonland og der skal de i langt de fleste forlystelser være minimum 90 cm. Min datter er 83 cm selvom hun er over to år og det var de meget strikse med i Legoland...ikke så meget i Bonbonland men det giver nogle begrænsninger selvom vi snød os til nogle ture alligevel

Anmeld

31. juli 2012

jeanne-skat

tak for jers svar

Anmeld

31. juli 2012

chael

Lidt hip som hap, men ville nok vælge sommerland

Anmeld

31. juli 2012

katrine26

Helt klart sommerland sjælland, der er både legeplads, vandland og andre spændene ting for et lille barn på 15 mdr.

Bonbonland vil jeg mene er for meget større børn.

Katrine26

Anmeld

31. juli 2012

Maja_4000

Altså vi har lige været i Sommerland Sjælland og Caroline kedede sig bravt .. Vandet var for koldt i vandlandet og hun gad ikke rigtigt legepladsen .. Så var der de der ting man selv starter , men de var kun sjove den første gang .. Jeg fortrød at vi ikke tog i Bon Bon Land i stedet Men det er jo nok en smagssag God tur

Anmeld

31. juli 2012

sarahb

Helt sikkert Sommerland! Uden tvivl. Var ser forrig uge og det er fantastisk til den størrelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.