str. 92 til pige i PIGE-farver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
398 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Mor1012

Nogen der har tøj til pige str 92 silkeborg jeg kan se billeder af søger gerne langærmet kjoler, strømpebuks, bukser ( Ikke stift cowboy ) jumpsuits mm.

Jeg er til prinsesse farver og ikke sort, blå, grøn mm

det skal være billigt, jeg sælger selv mit tøj fra 10 kr og op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Piva

Emilieprinsessen skriver:

Nogen der har tøj til pige str 92 silkeborg jeg kan se billeder af søger gerne langærmet kjoler, strømpebuks, bukser ( Ikke stift cowboy ) jumpsuits mm.

Billigt

https://www.baby.dk/debat/184743pi1/toej--piger/01-aar-reima-flyverdragt-som-ny-vinterjakke-mm-str-98104.aspx#GoToMessage

har to bluser her

Anmeld

30. juli 2012

Pige2009

Billigt

Har to heldragter på mine salgsannoncer og to langærmet bodyer Strømpebukser kan du få med meget billigt, hvis du beslutter dig, for at købe noget

Anmeld

30. juli 2012

Mor1012

Baagøe skriver:

Har to heldragter på mine salgsannoncer og to langærmet bodyer

mangler en del, så skal købe en del af gangen for at det kan betale dig , ellers skal jeg betale fragt flere gange, hvis jeg kun køber lidt forskellige steder fra håber du forstår

Anmeld

30. juli 2012

Pige2009

mangler en del, så skal købe en del af gangen for at det kan betale dig , ellers skal jeg betale fragt flere gange, hvis jeg kun køber lidt forskellige steder fra håber du forstår

Selvfølgelig Har flere kjoler - dog kortærmet, som min datter har brugt med en hvid bluse indenunder Du kan jo se, hvad jeg har... Sætter mere til alt i 92 i de kommende dage

Anmeld

30. juli 2012

Mor1012

Piva skriver:

https://www.baby.dk/debat/184743pi1/toej--piger/01-aar-reima-flyverdragt-som-ny-vinterjakke-mm-str-98104.aspx#GoToMessage

har to bluser her

Anmeld

30. juli 2012

Piva

har vist lidt mere

Anmeld

30. juli 2012

Mor1012

Piva skriver:

har to bluser her

har rettet mit indlæg. jeg søger pigefarver , og ikke blå, grøn, sort mm.. dine bluser var desværre ikk noget

Anmeld

30. juli 2012

Mor1012

Baagøe skriver:

Selvfølgelig Har flere kjoler - dog kortærmet, som min datter har brugt med en hvid bluse indenunder Du kan jo se, hvad jeg har... Sætter mere til alt i 92 i de kommende dage

oki, emilie er meget varm, så hende giver jeg altid kun en strop body og en langærmet tunika/kjole eller bluse

knus

Anmeld

30. juli 2012

Pige2009

oki, emilie er meget varm, så hende giver jeg altid kun en strop body og en langærmet tunika/kjole eller bluse

knus

Ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.