Melder mig her - i morgen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Laulund87

Nessie skriver:

Åh nej altså, det er jeg virkelig ked af at høre

Kan kun sige at tiden heler, og man får troen igen, men det er utroligt hårdt og frustrerende i tiden lige efter

Ja det kender du jo til

Jeg har ikke lige fået svaret på dine tråde for har holdt mig lidt væk fra graviditetstrådene på det seneste.. Men kram til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

LinLin

Laulund87 skriver:

Ja du er min solstrålehistorie

Hehe - hvor er du sød

Anmeld

30. juli 2012

Nessie

Laulund87 skriver:

Ja det kender du jo til

Jeg har ikke lige fået svaret på dine tråde for har holdt mig lidt væk fra graviditetstrådene på det seneste.. Men kram til dig

Det er der ikke noget at sige til. Jeg var ikke ret meget på lige efter, det var alt for hårdt, og kunne slet ikke glæde mig over at se gravide maver, eller positive g-tests. Men det bliver da bedre.

Kan dog godt mærke, at det har været rigtig hårdt denne gang. Tænker tit på at der jo ikke er så længe til d. 10. oktober, hvor jeg havde termin. MEn det bliver nok bedre, når dagen er nået.

Anmeld

30. juli 2012

Laulund87

Nessie skriver:

Det er der ikke noget at sige til. Jeg var ikke ret meget på lige efter, det var alt for hårdt, og kunne slet ikke glæde mig over at se gravide maver, eller positive g-tests. Men det bliver da bedre.

Kan dog godt mærke, at det har været rigtig hårdt denne gang. Tænker tit på at der jo ikke er så længe til d. 10. oktober, hvor jeg havde termin. MEn det bliver nok bedre, når dagen er nået.

Jeg nåede desværre at læse med i den terminsgruppe jeg kunne have været i og der er en anden bruger der har termin den dag jeg ville have haft. Det er altså ikke sjovt

Ja det bliver bedre og vi må prøve at se fremad

Anmeld

30. juli 2012

Laulund87

DAs mor skriver:

Hehe - hvor er du sød

Og nu spammer jeg endnu en af dine tråde, sorry

Anmeld

30. juli 2012

Nessie

Laulund87 skriver:

Jeg nåede desværre at læse med i den terminsgruppe jeg kunne have været i og der er en anden bruger der har termin den dag jeg ville have haft. Det er altså ikke sjovt

Ja det bliver bedre og vi må prøve at se fremad

Puha, det gjorde jeg heldigvis ikke.

Vi må se at få skaffet os nogle nye terminsdatoer

Anmeld

30. juli 2012

Laulund87

Nessie skriver:

Puha, det gjorde jeg heldigvis ikke.

Vi må se at få skaffet os nogle nye terminsdatoer

Det er planen!

Anmeld

30. juli 2012

LinLin

Laulund87 skriver:

Og nu spammer jeg endnu en af dine tråde, sorry

Det er okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.