hvad sker der :-//

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

AnonymAnonym

Min lille pige på 6 mdr, er begyndt at blive enormt træt! Altså igår sov hun fra kl. 19.00 til 7.00 næste dag, hun blev passet hjemme ved min mor den dag, og vi hentede hende kl. 07.30 .. Da vi hentede hende igen, og da vi kom hjem, vi bor 2 min. derfra, men da vi kom ind af døren, var hun træt og ville bare sove, så sov hun til kl. 12 :-O !! Og så vågnede hun igen, og var oppe ca. tre timer, og derefter ville hun sove igen hun sov hun ca, et kvarter til en halv time..  og kom så op igen, og igen så gik der ikke ret lang tid, og så ville hun ind og sove igen igen!! - ca. 3 timer tror jeg.. Og nu hun lige vågnet igen, og gør allerede tegn til at være heeelt vildt træt??-.- Hun plejer at, sove hele natten, vågne kl. 8.00, sove igen kl. 11. vågne kl. 12.00 - og lige spise lege mm. og så lige tage sig en powernap på ca 15 min... Hun er desuden sådan lidt pylret hele tiden, hvor hun derimod plejer smile dagen lang?? Hvad sker der`? - er det tænder eller hvad er det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Nettemor

Jeg tror det er meget normalt. Hun begynder at være meget opmærksom og der sker meget i hendes verden. Og de har godt af søvnen. Det er der de 'behandler' det de oplever når de er vågne

Anmeld

30. juli 2012

AnonymAnonym

Nettemor skriver:

Jeg tror det er meget normalt. Hun begynder at være meget opmærksom og der sker meget i hendes verden. Og de har godt af søvnen. Det er der de 'behandler' det de oplever når de er vågne

okay tusind tak for dit svar, kunne bare ikke lade være med at blive urolig, for hun er altid så glad og smilende 

Anmeld

30. juli 2012

Nettemor

AnonymAnonym skriver:

okay tusind tak for dit svar, kunne bare ikke lade være med at blive urolig, for hun er altid så glad og smilende 

Altså hvis du ikke kan få kontakt osv så er det selvfølgelig tid til at kontakte lægen.. Men ellers kan det være meget naturligt.. Bare hun spiser og drikker fint og du har god kontakt..

fra hende der altid har haft en søn med god sovehjerte. Han kunne snilt tage 3 lure på en dag.. 1-3 timer af gangen

Anmeld

30. juli 2012

AnonymAnonym

Nettemor skriver:

Altså hvis du ikke kan få kontakt osv så er det selvfølgelig tid til at kontakte lægen.. Men ellers kan det være meget naturligt.. Bare hun spiser og drikker fint og du har god kontakt..

fra hende der altid har haft en søn med god sovehjerte. Han kunne snilt tage 3 lure på en dag.. 1-3 timer af gangen

jag kan sagtens få kontakt med hende, og får også nogle smil, hun både spiser og drikker som hun plejer, men hun sover bare MEGET mere end hvad hun plejer at gøre ..:-) men tak for din hjælp 

Anmeld

30. juli 2012

Nettemor

AnonymAnonym skriver:

jag kan sagtens få kontakt med hende, og får også nogle smil, hun både spiser og drikker som hun plejer, men hun sover bare MEGET mere end hvad hun plejer at gøre ..:-) men tak for din hjælp 

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.