Kan mærke ÆL men ikke teste den frem!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Jupiter

Ja nu har jeg for anden gang helt tydeligt kunne mærke på min krop at jeg har ÆL.

Symptomerne passer fint på dét rigtig mange andre herinde også beskriver, og de kommer nærmest på klokkeslettet hvor de er forventet.

Så tænkte jeg at, for at være sikker (dumt dumt, ja ) så ville jeg da lige bruge de sidste ÆL-tests jeg havde liggende, men jeg kan overhovedet ikke trylle en tydelig streg frem...

Nu stoler jeg mere på min krop end på en test, men det er da en lille smule frustrerende når man er så hamrende sikker i sin sag, at man så ikke lige kan få det bekræftet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

julie10

Når man tager en ægløsningstest, er det ikke den egentlige ægløsning man tester,  men istedet hvornår LH hormonet stiger. Når LH hormonet stiger, gør det, at ægget bliver frigivet ca. 24-36 timer senere. Det vil sige at når du har en positiv ægløsningstest, har du reelt først ægløsning 24-36 timer senere. 

Hvis du havde taget en ægløsningstest i går eller forgårs havde den sikkert været positiv.

Held og lykke 

Anmeld

30. juli 2012

Mother-love

Kender det godt. Jeg kunne heller ikke få en positiv æl test og ved jeg havde æl da det var den eneste dag vi havde sex den mdr og jeg var gravd hihihihih

Anmeld

30. juli 2012

Muffinmus

Jeg fik æl smerter 2 dage FØR min æl kom...så man kan altså ikke regne med æl falder lige når man får smerter og udflåd desværre..det er en god guide til hvornår det måske ligger,men passer altså ikke altid helt.

Anmeld

31. juli 2012

Jupiter

Ja kan godt se at det måske ligger lidt forskudt, og derfor kan være svært at teste frem på den måde

Tak for lidt afklaring piger!

Anmeld

31. juli 2012

Risen

MariaE skriver:

Jeg fik æl smerter 2 dage FØR min æl kom...så man kan altså ikke regne med æl falder lige når man får smerter og udflåd desværre..det er en god guide til hvornår det måske ligger,men passer altså ikke altid helt.

Dejligt, at du skriver dette, for netop det samme er sket for mig for et par dage siden og jeg undrede mig gevaldigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.