Åhhh Jeg orker ikke. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej derude.

Sagen er, vi skal holde dåb i næste måned for vores barn.

Men lige pludselig kommer der uventet regninger for over 5000 kr.  :'( Vi har sparet sammen, men vi kommer til at leve som fattige bønder i næste måned og bliver nødt til at tage nogle af pengene fra opsparingen.

Hvad ville I gøre? Synes I man kan rykke det? Eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

B&J

jeg ville nok rykke det... så i har pengene... for træls hvis man ingen penge har overhovede til det

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg ville nok rykke det... så i har pengene... for træls hvis man ingen penge har overhovede til det

Ja, jeg vil gerne kunne holde en ordentlig barnedåb også leve samtidig. ;)

Anmeld

30. juli 2012

SS82

Jeg ville også rykkedet hvis det kunne lade sig gøre 

Anmeld

30. juli 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hej derude.

Sagen er, vi skal holde dåb i næste måned for vores barn.

Men lige pludselig kommer der uventet regninger for over 5000 kr.  Vi har sparet sammen, men vi kommer til at leve som fattige bønder i næste måned og bliver nødt til at tage nogle af pengene fra opsparingen.

Hvad ville I gøre? Synes I man kan rykke det? Eller?

Hejsa...

Synes i skal udskyde det... Jeres lille blob er jo "ligeglad om det er 3 -6- 9 eller 12 mdr før h*n bliver døbt.. Jeg selv var 1 år og 1 dag og vores datter var 9 mdr da hun blev døbt..

I vil alligevel ikke kunne nye dagen/festen hvis i ved I ikke har råd til festen...

Anmeld

30. juli 2012

Chevro

Det er jo kun jer selv der ved hvad i skal gøre. Man skal jo også tænke på om barnet så kan passe kjolen og om i så skal betale for at få syet om, købe ny, leje osv.. Og hvis i evt har bestilt mad mm, kan man være tvunget til at betale en del af det alligevel. Men det er jo kun jer der kender til økonomi og detaljerne. Og derfor kun jer selv der kan svare på spørgsmålet.

Jeg ville være rigtig træt af at skulle aflyse sådan noget, med alle de gæster der skal komme, og specielt fordi alle i vores situation kan komme. Vi skal også holde snart nemlig.

Anmeld

30. juli 2012

Anonym

Jeg ville aldrig kunne aflyse sådan noget, på grund af økonomi. Da jeg ikke ville invitere folk til noget som jeg ikke har råd til. Vi har altid haft ekstra penge til at stå, for at sikre sig.

Anmeld

30. juli 2012

Brams

Chevro skriver:

Det er jo kun jer selv der ved hvad i skal gøre. Man skal jo også tænke på om barnet så kan passe kjolen og om i så skal betale for at få syet om, købe ny, leje osv.. Og hvis i evt har bestilt mad mm, kan man være tvunget til at betale en del af det alligevel. Men det er jo kun jer der kender til økonomi og detaljerne. Og derfor kun jer selv der kan svare på spørgsmålet.

Jeg ville være rigtig træt af at skulle aflyse sådan noget, med alle de gæster der skal komme, og specielt fordi alle i vores situation kan komme. Vi skal også holde snart nemlig.

Anmeld

30. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja, jeg vil gerne kunne holde en ordentlig barnedåb også leve samtidig.

det kan jeg godt forstå det er også en vigtig dag og regninger er også vigtige at de kommer væk så ryk du det bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.