Nu er det snart vores tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

nusenjo88

Goddag d'damer

Måske lidt tidligt jeg skriver herinde men glæder mig simpelthen så meget!! Vi har i forvejen vores søn Lukas på 2 år og når jeg har haft mens i starten af okt smider vi regnfrakken og påbegynder projekt baby 2sidst tog det knap tre

år at få Lukas. Der gik et år inden jeg blev gravid 1. gang (endte i SA) og havde i det følgende halvandet år 2 SA'er. Da jeg såbi aug 2009 blev gravid med lukas fik jeg hormontilskud i form af progesteron som skulle hjælpe med at holde på fosteret da man ikke kunne finde anden forklaring på det. Og det hjalp. så på mandag skal jeg ringe til den gyn jeg dengang var under "opsyn" hos for at høre om det kan lade sig gøre igen. Kanvslet slet ikke overskue at skulle igennem det igen Nogen der har været i lign situation?

Men under alle omstændigheder glæder jeg mig i hvert falde til vi må gå i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Frøken J.

nusenjo88 skriver:

Goddag d'damer

Måske lidt tidligt jeg skriver herinde men glæder mig simpelthen så meget!! Vi har i forvejen vores søn Lukas på 2 år og når jeg har haft mens i starten af okt smider vi regnfrakken og påbegynder projekt baby 2sidst tog det knap tre

år at få Lukas. Der gik et år inden jeg blev gravid 1. gang (endte i SA) og havde i det følgende halvandet år 2 SA'er. Da jeg såbi aug 2009 blev gravid med lukas fik jeg hormontilskud i form af progesteron som skulle hjælpe med at holde på fosteret da man ikke kunne finde anden forklaring på det. Og det hjalp. så på mandag skal jeg ringe til den gyn jeg dengang var under "opsyn" hos for at høre om det kan lade sig gøre igen. Kanvslet slet ikke overskue at skulle igennem det igen Nogen der har været i lign situation?

Men under alle omstændigheder glæder jeg mig i hvert falde til vi må gå i gang

Rigtig meget held og lykke med projektet! Håber i får et nemmere og kortere forløb denne gang

Anmeld

30. juli 2012

5timesacharm..right?

håber det kommer til at gå godt og smertefrit for dig/jer!

har selv fået af vide at jeg kan have svært ved at få børn, men håbet forbliver!  

good luck 

Anmeld

31. juli 2012

nusenjo88

tusind tak skal i have og mange gange iligemåde

Anmeld

31. juli 2012

tarkoflen

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men mon ikke, når l har fundet ud af, at det virkede?

Rigtig meget held og lykke, jeg håber det går meget nemmere denne gang

Anmeld

31. juli 2012

nusenjo88

tarkoflen skriver:

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men mon ikke, når l har fundet ud af, at det virkede?

Rigtig meget held og lykke, jeg håber det går meget nemmere denne gang

ja, det er også det jeg tænker  og tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.