kathrineskov skriver:
Hej Alle.
I en lægere periode har min kæreste og jeg, haft vores skænderier, og jeg synes det er hårdt. Og det er hver dag.
Jeg har tidligere mistet, og det er utrolig hårdt og gemmengå. Så derefter har jeg været trist, og virker sur og negativ i min kærestes øjne. Hver enste dag fortæller han mig, hvor sur og negativ jeg er, det er utrolig hårdt. Men ja jeg kan da også have mine dårlige dage, skal heller ikke lyde som en engel.
Det har sat et spor i mig, men nu er jeg gravid, snart i uge 8.
Så er mine humørsvinger slemme, der skal ingenting til, så blive jeg irreteret, ked af det.
Jeg er meget ked af det, for jeg elsker ham.
Nogen gode råd?
Skal jeg gå på mine blødende knæ, og spørger om han vil have mig igen?
Skal jeg lade det ligge?
det er der vist ingen der kan udtale sig om, for det er jo dig der skal veje for og imod 
men persomligt så har jeg den indstilling, at hvis min mand ikke kan tåle mig når jeg er værst, så har han heller ikke fortjent mig når jeg er bedst....... men syntes da at det er flot at han konfrontere dig, for mange mænd holder det i sig og mugger bare 
måske du er ligesom mig? - bliver mere sur, af at høre man er sur??
Min mand siger det også direkte til mig hvis jeg bider af ham, for det vil han overhoved ikke finde sig i, og jeg heller ikke - det skal jeg bare lige mindes om indimellem 
nu er du jo i din fulde ret til at være vrissen, men prøv at være bedre til at stoppe dig selv midt i det og vær aldrig for stolt til at sige undskyld, når du ved du fejler. for det kan også bremse dig i at blive sur på dig selv, over at du er sur, og så kører dampen det af på kæresten.... men I er gået fra hinanden eller??