Rytmik/dans osv. - Vestegnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.955 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

sismofutten

Hej,

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig - jeg vil rigtig gerne starte til noget dans/rytmik eller lignenden, med min datter, som bliver 2 til september, men jeg synes ikke at jeg kan finde noget i nærheden af hvor vi bor (Brøndby) - vi har bil, så jeg vil ikke have noget i mod at skulle køre et stykke for at komme til det..

Er der nogen der kender et sted, hvor vi kan komme og få rørt os lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Isabella_mor

Jeg har hørt at der er et eller andet i hvidovre, men jeg ved ikke om det er for større børn eller kun for de helt små. Jeg kan ikke huske hvad det hedder, prøv at google dig frem. Det er vidst nok gratist at komme til

Anmeld

30. juli 2012

Frejsmor

Prøv at kigge inde på AOF jeg kan se de har noget der hedder rytmik, sang og dans i Rødovre..

Anmeld

30. juli 2012

Leneur

Ellers så kan mor/forældre/barn-gymnastik også være en idé??? Det er 3. sæson vi skal afsted og min datter bliver snart 3. Hun elsker det, for der er både sanglege. Hoppen rundt i alle redskaberne og bare masser af plads at folde sig ud på.

Anmeld

30. juli 2012

sismofutten

Isabella_mor skriver:

Jeg har hørt at der er et eller andet i hvidovre, men jeg ved ikke om det er for større børn eller kun for de helt små. Jeg kan ikke huske hvad det hedder, prøv at google dig frem. Det er vidst nok gratist at komme til

Super - tak, det vil jeg prøve og se om jeg kan finde

Anmeld

30. juli 2012

sismofutten

Frejsmor skriver:

Prøv at kigge inde på AOF jeg kan se de har noget der hedder rytmik, sang og dans i Rødovre..

Jeg har godt nok været inde på AOF, men det der må jeg have overset - jeg må der ind igen - tak for hjælpen

Anmeld

30. juli 2012

sismofutten

Leneur skriver:

Ellers så kan mor/forældre/barn-gymnastik også være en idé??? Det er 3. sæson vi skal afsted og min datter bliver snart 3. Hun elsker det, for der er både sanglege. Hoppen rundt i alle redskaberne og bare masser af plads at folde sig ud på.

Åh ja, det er lige sådan noget vi skal til - hvor går I henne, og hvor har I tilmeldt Jer?

Anmeld

30. juli 2012

Leneur

sismofutten skriver:

Åh ja, det er lige sådan noget vi skal til - hvor går I henne, og hvor har I tilmeldt Jer?

Du må ind og kigge på de forskellige gymnastikforeninger. For kan ikke hjælpe dig når jeg bor i Jylland.... Bare for at give dig en idé.

Anmeld

30. juli 2012

K&S

sismofutten skriver:

Hej,

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig - jeg vil rigtig gerne starte til noget dans/rytmik eller lignenden, med min datter, som bliver 2 til september, men jeg synes ikke at jeg kan finde noget i nærheden af hvor vi bor (Brøndby) - vi har bil, så jeg vil ikke have noget i mod at skulle køre et stykke for at komme til det..

Er der nogen der kender et sted, hvor vi kan komme og få rørt os lidt

Vi har lige tilmeldt Anton til gymnastik (med forældre) på Egholmskolen i Vallensbæk :-)

Han gik også til det i foråret og han elskede det...! 

Anton bliver 2 på fredag :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.