Forvirret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg er gravid i 8. måned, jeg har en super dejlig kæreste som også er far til barnet, jeg elsker ham mere end noget andet.
Vi har nogle problemer, som har stået på i noget tid nu. Han virker ikke som om han har lyst til at dyrke sex med mig mere, han siger altid at han er for træt, eller så kommer han med en eller anden lam undskyldning., jeg har spurgt om det er pga. min graviditet, og det siger han at det er det ikke - men at det har noget med ham at gøre. I går lagde han godt  nok op til noget, men det var som om det bare skulle overståes for ham.. det varede ikke engang 2 minutter.. Han røre mig heller ikke på samme måde som han gjorde før.. Det går mig meget på, fordi jeg føler mig direkte ulækker! Det går også ud over alt andet, vi kan diskutere om de mindste ting nu.. Aner ikke hvad jeg skal stille op
Er der nogle der kan komme med nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Rebecca55

Jeg synes ikke man må bebrejde sin mands manglene lyst til en når man er gravid, for vi ligner jo på ingen måde os selv. Min kæreste synes det var ubehageligt når der var en baby i maven og var bange for jeg ville gå i fødsel. Jeg synes selv jeg ikke var speciels sexet som høj gravid og forlangte på ingen måde at min kæreste skulle synes det.

Tror det er helt normalt det i gennemgår og tror bare du skal nyde din graviditet og glæde dig til i kan have sex når du har født.

Anmeld

30. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rebecca55 skriver:

Jeg synes ikke man må bebrejde sin mands manglene lyst til en når man er gravid, for vi ligner jo på ingen måde os selv. Min kæreste synes det var ubehageligt når der var en baby i maven og var bange for jeg ville gå i fødsel. Jeg synes selv jeg ikke var speciels sexet som høj gravid og forlangte på ingen måde at min kæreste skulle synes det.

Tror det er helt normalt det i gennemgår og tror bare du skal nyde din graviditet og glæde dig til i kan have sex når du har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.