Har mistanke om fnat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

Anonym trådstarter

Og får selvfølgelig kontaktet lægen i morgen men hvilke skrappe rengøringsmidler er gode? Har desværre kun en lille fryser, så sengetøjet må komme i ad flere omgange. Hvad så med min seng? Min datter er en uro om natten, så flere gange om morgenen er lagner krøllet helt sammen, så hun har lagt på selve sengen og jeg jo også er kommet i kontakt med sengen. Hvordan gør jeg den ren? For tør ikke risikere noget. Pyh der er MEGET tøj der skal pakkes i sække, da det ikke kan tåle minium 60 grader. Ikke lige min kop the.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

UnderCover37

Det lyder yderst ubehageligt hvis I har fået fnat; men hvad får dig til at mistænke lige den?

Du kan læse om det her hvis du ikke allerede har gjort det - og så ønsker jeg dig held og lykke hos lægen i morgen, i håb om at det ikke er fnat men blot en alm form for udslæt! 

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Det lyder yderst ubehageligt hvis I har fået fnat; men hvad får dig til at mistænke lige den?

Du kan læse om det her hvis du ikke allerede har gjort det - og så ønsker jeg dig held og lykke hos lægen i morgen, i håb om at det ikke er fnat men blot en alm form for udslæt! 

Først troede jeg det var en allergisk reaktion på noget parfurmeret vaskemiddel. Vi har fælles vaskeri og når der har været en at vaske, stinker hele kælderen af parfume men mit udslæt er startet på fingre og hænder og har så bredt sig til hele kroppen. Det er værst når jeg putter under dynen og jeg kradser mig selv til blods, så derfor tror jeg desværre det er fnat....

Anmeld

30. juli 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Først troede jeg det var en allergisk reaktion på noget parfurmeret vaskemiddel. Vi har fælles vaskeri og når der har været en at vaske, stinker hele kælderen af parfume men mit udslæt er startet på fingre og hænder og har så bredt sig til hele kroppen. Det er værst når jeg putter under dynen og jeg kradser mig selv til blods, så derfor tror jeg desværre det er fnat....

Du har nok ret... Jeg har også lige haft det... Vi gjorde det at vi tog alt Sengetøjet og hang ud på vores tørrestativ i 3-4 dage... I mellemtiden tiden sov vi med tæpper... Madrasserne er så lidt være da de faktisk også bør stilles væk i et par dage... Jeg valgte at vende bunden i vejret på dem og lufte vores topmadrasser i et par dage...

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

Du har nok ret... Jeg har også lige haft det... Vi gjorde det at vi tog alt Sengetøjet og hang ud på vores tørrestativ i 3-4 dage... I mellemtiden tiden sov vi med tæpper... Madrasserne er så lidt være da de faktisk også bør stilles væk i et par dage... Jeg valgte at vende bunden i vejret på dem og lufte vores topmadrasser i et par dage...

Ja er også gået igang med rengøringen men der er da meget at tænke på, hvis det er det. Tak for svar.

Anmeld

22. oktober 2014

Bo

Hej, 

Hvis du nemt og hurtigt ønsker en lægevurdering af om du har fået fnat, samt hvilke forholdsregler lægen anbefaler kan du nu gøre dette online via en side på nettet som hedder  lægecheck.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.