så blev den færdig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Kay

er det en færdig pakke du har købt eller har du fundt mønsteret et sted?? havde nemlig tænkt at lave en til lillepigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

MorTil4<3

StineW79 skriver:

Hvor er den flot! Gad godt jeg havde tålmodighed til sådan noget!! Vh stine

Tak

jeg kæmper også en gang imellem med mig selv om hvor længe jeg gider , men når først man kan se det færdige reslutat, pyy ja så får jeg overfundet det

Anmeld

30. juli 2012

MorTil4<3

Kay skriver:

er det en færdig pakke du har købt eller har du fundt mønsteret et sted?? havde nemlig tænkt at lave en til lillepigen

jeg har købt en pakke hvor det hele var med til

så skal jeg bare tælle og tælle og tælle lidt mere hehe , for at få lavet sådan en

du kan finde nogle rigtigt flotte nogen inde hos http://www.margaretha.dk/butik/default.asp?pf_id=D K-428482&dept_id=

hun har extremt mange! men hun ved så også hva hun skal ha for det men det er stadig billigere en Penduro

Anmeld

30. juli 2012

Kay

MilleMus1988 skriver:

jeg har købt en pakke hvor det hele var med til

så skal jeg bare tælle og tælle og tælle lidt mere hehe , for at få lavet sådan en

du kan finde nogle rigtigt flotte nogen inde hos http://www.margaretha.dk/butik/default.asp?pf_id=D K-428482&dept_id=

hun har extremt mange! men hun ved så også hva hun skal ha for det men det er stadig billigere en Penduro

det må jeg ind og kigge på har nemlig broderet en del dåbsbilleder og sådan men havde tænkt at lave en julekalender

Anmeld

30. juli 2012

MorTil4<3

Kay skriver:

det må jeg ind og kigge på har nemlig broderet en del dåbsbilleder og sådan men havde tænkt at lave en julekalender

det er også sjovt

held og lykke med det

Anmeld

30. juli 2012

B&J

ej hvor er den bare super sød

Anmeld

30. juli 2012

Kay

MilleMus1988 skriver:

det er også sjovt

held og lykke med det

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.