De der vacciner til hunden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Solstrålebørn

Siden vi fik vores labber da han var 12 uger gammel har vi altid fået ham vaccineret om sommeren i Juli måned hvert år.. Hvert år har vi fået en indkaldelse til det... Han er nu 4 år... 

Hele Juli måned her har jeg gået og ventet på en indkaldelse men ikke fået nogle... 

JA jeg ved da godt det er nemmere at ringe til dyrlægen...!!!!!!!! 

Men, er vaccinerne anderledes når de når en hvis alder? Skal han så til at vaccineres hvert andet år nu eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

MyLittleBaby

Der er nogen dyrlæger som vaccinerer dem en gang i året, til de når en vis alder, og så er det kun hver andet år. Men min hund er fem år og bliver vaccineret hver sommer 

Hvis du googler det så finder du noget hvor der står hvor længe vaccinen holder, og det er vidst noget med at der er en ting i det som holder et år mod nogle bakterier som fra andre hunde vidst nok kan smitte i luften, og den anden ting holder i to år.

Men ja, du må hellere google det, er ikke helt sikker 

Anmeld

29. juli 2012

Solstrålebørn

MyLittleBaby skriver:

Der er nogen dyrlæger som vaccinerer dem en gang i året, til de når en vis alder, og så er det kun hver andet år. Men min hund er fem år og bliver vaccineret hver sommer 

Hvis du googler det så finder du noget hvor der står hvor længe vaccinen holder, og det er vidst noget med at der er en ting i det som holder et år mod nogle bakterier som fra andre hunde vidst nok kan smitte i luften, og den anden ting holder i to år.

Men ja, du må hellere google det, er ikke helt sikker 

Okey, troede det var sådan for alle hunde/dyrlæger...  

Anmeld

29. juli 2012

Solstrålebørn

29. juli 2012

Gittemor09

Solstrålebørn skriver:

Siden vi fik vores labber da han var 12 uger gammel har vi altid fået ham vaccineret om sommeren i Juli måned hvert år.. Hvert år har vi fået en indkaldelse til det... Han er nu 4 år... 

Hele Juli måned her har jeg gået og ventet på en indkaldelse men ikke fået nogle... 

Men, er vaccinerne anderledes når de når en hvis alder? Skal han så til at vaccineres hvert andet år nu eller? 

min den ene hund er 8 år, og hun får indkaldelse hvert år til vaccine...

jeg ville da prøve at ringe til dyrlægen og spørge dem....

det kan være de har haft travlt og ikke nået alle patienter...

håber du finder ud af noget...

Anmeld

30. juli 2012

Solstrålebørn

min den ene hund er 8 år, og hun får indkaldelse hvert år til vaccine...

jeg ville da prøve at ringe til dyrlægen og spørge dem....

det kan være de har haft travlt og ikke nået alle patienter...

håber du finder ud af noget...

Jeg ringede til dyrlægen idag og snakkede med dem... 

Grunden til at jeg ikke har fået nogen indkaldelse her i Juli måned er fordi, d. 29-12-2011 var vi hos dyrlægen for at få noget medicin til ham og efter det, retter deres computer system til at vi først skal have ham vaccineret til December i år... 

Så nu er det rettet til at han skal vaccineres på Fredag og bliver fuldt dækket ind igen, det gjorde han ikke hvis han skulle have gået helt til december... 

De var glade for jeg ringede til dem og spurgte... 

Anmeld

30. juli 2012

Gittemor09

Solstrålebørn skriver:

Jeg ringede til dyrlægen idag og snakkede med dem... 

Grunden til at jeg ikke har fået nogen indkaldelse her i Juli måned er fordi, d. 29-12-2011 var vi hos dyrlægen for at få noget medicin til ham og efter det, retter deres computer system til at vi først skal have ham vaccineret til December i år... 

Så nu er det rettet til at han skal vaccineres på Fredag og bliver fuldt dækket ind igen, det gjorde han ikke hvis han skulle have gået helt til december... 

De var glade for jeg ringede til dem og spurgte... 

ahaaaa ja, der kan du se... der var alligevel en god grund

godt der var en løsning på det alligevel...

Anmeld

30. juli 2012

come2

Solstrålebørn skriver:

Nix. Altid en gang årligt hvis man vil holde sin hund beskyttet.

Anmeld

31. juli 2012

Solstrålebørn

Gittemor09 skriver:

ahaaaa ja, der kan du se... der var alligevel en god grund

godt der var en løsning på det alligevel...

Jeps..  

Anmeld

31. juli 2012

Solstrålebørn

come2 skriver:

Nix. Altid en gang årligt hvis man vil holde sin hund beskyttet.

Jep... Fandt også ud af hvorfor jeg ikke havde fået en indkaldelse... Han skal vaccineres på fredag..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.