Den første cykel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Frejasen

Erfaring søges

Min dejlige ældste pige bliver 2 år om en måned og jeg vil så gerne forære hende en cykel, da hun er meget optaget af alle de cykler vi ser på vores vej.

Men hvilken?

Hun har højde og drøjde som en på 3 men rent kognitivt er hun jo kun 2 år. Lærer de hurtigt det med pedaler eller er det en løbecykel jeg skal på jagt efter eller er det for tidligt....

Hvad tænker i?

Kh Frejasen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Alexander&Lærke

Jeg tænker en løbecykel, det startede vi med. Mener Alexander har kørt på sådan en siden var 2 eller da han kunne nå jorden fra den, han er lille i str. Han fik først en rigtig cykel da han var 3 men har faktisk først brugt den fra 4 års aldren, løbecyklen var hans fortrukne den har han kørt på indtil foråret ( bliver 5 om lidt) hvor han lærte at køre uden støttehjul.

Jeg har set sådan en smart model som man først bruger som løbecykel, når så barnet kan begydne at cykle så følger der pedaler med, som man kan sætte på, det ser smart ud. 

Anmeld

29. juli 2012

4xGreve

Frejasen skriver:

Erfaring søges

Min dejlige ældste pige bliver 2 år om en måned og jeg vil så gerne forære hende en cykel, da hun er meget optaget af alle de cykler vi ser på vores vej.

Men hvilken?

Hun har højde og drøjde som en på 3 men rent kognitivt er hun jo kun 2 år. Lærer de hurtigt det med pedaler eller er det en løbecykel jeg skal på jagt efter eller er det for tidligt....

Hvad tænker i?

Kh Frejasen

Daniella har haft en løbecykel først og har godt nok også haft en alm. cykel med støttehjul men uden at bruge den, nu her til sommer begyndte hun så at vise interesse for sin alm. cykel og de første par ture tog hun med størrehjul men syntes simpelhen det var for farligt hun væltede konstant og hadet den og blev utryk så vi valgt at prøve at tag støttehjulene af og hun kunne cykle på sin alm. cykel fra dag 1 af...

jeg vil klart anbefale en løbe cykle da den er rigtig god for deres motorik mm. (vi har den fra baby sam i lyserød og den er vi super glade for)

held og lykke med jagten på det rigtige

Anmeld

29. juli 2012

Livsmor

Helt klart løbecykel, vil anbefale Puky. Vores den store havde først en af træ, men den passede ikke i str., men da hun fik Puky´en, var der ingen problemer. Den lille på 2, har lige fået den lille udgave, men hun er en bette lort, så det vare nok lige lidt endnu før hun drøner afsted ;0)

Anmeld

29. juli 2012

Frejasen

Mette&Alexander skriver:

Jeg tænker en løbecykel, det startede vi med. Mener Alexander har kørt på sådan en siden var 2 eller da han kunne nå jorden fra den, han er lille i str. Han fik først en rigtig cykel da han var 3 men har faktisk først brugt den fra 4 års aldren, løbecyklen var hans fortrukne den har han kørt på indtil foråret ( bliver 5 om lidt) hvor han lærte at køre uden støttehjul.

Jeg har set sådan en smart model som man først bruger som løbecykel, når så barnet kan begydne at cykle så følger der pedaler med, som man kan sætte på, det ser smart ud. 

Siger tusind tak for svar

Kan du huske hvor du har set den model henne?

Anmeld

29. juli 2012

Frejasen

Livsmor skriver:

Helt klart løbecykel, vil anbefale Puky. Vores den store havde først en af træ, men den passede ikke i str., men da hun fik Puky´en, var der ingen problemer. Den lille på 2, har lige fået den lille udgave, men hun er en bette lort, så det vare nok lige lidt endnu før hun drøner afsted ;0)

Tusind tak for svar

Anmeld

29. juli 2012

Frejasen

4xGreve skriver:

Daniella har haft en løbecykel først og har godt nok også haft en alm. cykel med støttehjul men uden at bruge den, nu her til sommer begyndte hun så at vise interesse for sin alm. cykel og de første par ture tog hun med størrehjul men syntes simpelhen det var for farligt hun væltede konstant og hadet den og blev utryk så vi valgt at prøve at tag støttehjulene af og hun kunne cykle på sin alm. cykel fra dag 1 af...

jeg vil klart anbefale en løbe cykle da den er rigtig god for deres motorik mm. (vi har den fra baby sam i lyserød og den er vi super glade for)

held og lykke med jagten på det rigtige

Tusind tak for svar

Må jeg spørge hvor gammel din datter er og var da hun startede med at bruge den?

Anmeld

29. juli 2012

Alexander&Lærke

Frejasen skriver:

Siger tusind tak for svar

Kan du huske hvor du har set den model henne?

Ja det var en af mine veninder der har købt den til sin datter, så ved ikke hel havd mærke det er, man kan undersøge det...

Anmeld

29. juli 2012

LinLin

Adam har en løbecykel og den har han kørt på siden han var 1½ år! Det er sådan en miniudgave... Han er rigtigt god til det! (bliver 2 til september)

Jeg vil klart anbefale en løbecykel!

Anmeld

29. juli 2012

Frejasen

Siger tusind tak for jeres svar. Har hermed købt en løbecykel online. Er nu sikker på det er det rigtige valg. Fedt i gad bruge tid på at dele jeres erfaring

Kan slet ikke vente med at give hende den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.