ØV altså... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

twinny

Godaften de damer.

Jeg trænger bare sådan til at brokke mig lidt.

Drengene har haft ferie i en måned fra DP, de starter igen på torsdag. Så jeg regner med de skal indkøres igen.

Men det er bare sådan at d. 1 sep skal vi flytte til bjæverskov og de skal starte i VS. Så skal de indkøres igen. Jeg ville egentlig gerne have holdt dem hjemme i næste måned.

Men men men. Vores skole starter i uge 35, som er sidst i aug og kan derfor ikke holde dem hjemme.

Jeg har super dårlig samvittighed over de bare bliver "kastet" rundt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Nadia&Daniel

Du/I gør det så godt med de drenge søde

Anmeld

29. juli 2012

twinny

Nadia&Daniel skriver:

Du/I gør det så godt med de drenge søde

du er så sød, skønne tøs.

Anmeld

29. juli 2012

Nessie

De skal nok klare det, de har jo også hinanden at støtte sig til

Anmeld

29. juli 2012

B&J

ej hvor kan jeg godt forstå dig jeg ville have det på samme måde men verden er dum ind i mellem men held vis har de en dejlig mor og de har hinanden

så jeg håber det går alt sammen

Anmeld

29. juli 2012

twinny

Nessie skriver:

De skal nok klare det, de har jo også hinanden at støtte sig til

ja, det håber jeg.

Anmeld

29. juli 2012

Alexander&Lærke

Hej

Forstår godt din dårlige samvittighed. Havde jeg også da jeg måtte aflever mine 2 forskellig nye steder i uge 29 2 dage, da jeg ikke kunne skaffe pasning til dem der, men de havde det bare så godt og var begge glade og positive da jeg hentede dem igen... Nå men ja det er jo ikke sikkert at de skal indkøres igen, som du sikker har gjort i starten, jo rytmen ved dp skal jo lige genfindes, men mon ikke de godt kan kende dp moren selvom der er gået en md. Hvor lang tid nåede de at være der inden ferie? min datter kommer også til at holde ferie i 4 uger før hun skal afted igen, men regner ikke med at hun skal indkøres der, men hun har også tager det i stiv arm inde, jeg starte jo fuld ud på arbejde igen når ferie er slut.... Det bliver nok mere indkøring når det er helt nyt som vuggestuen er....  

Anmeld

29. juli 2012

twinny

B&J skriver:

ej hvor kan jeg godt forstå dig jeg ville have det på samme måde men verden er dum ind i mellem men held vis har de en dejlig mor og de har hinanden

så jeg håber det går alt sammen

ja, heldigvis skal vi kun i skole d uge i aug og så har vi 14 dage hvor vi kan tage en langsom indkørelse også to dage i skole og så 14 dage igen.

Det hjælper lidt på samvittigheden. 

Håber de klarer flytning fint.

Anmeld

29. juli 2012

twinny

Mette&Alexander skriver:

Hej

Forstår godt din dårlige samvittighed. Havde jeg også da jeg måtte aflever mine 2 forskellig nye steder i uge 29 2 dage, da jeg ikke kunne skaffe pasning til dem der, men de havde det bare så godt og var begge glade og positive da jeg hentede dem igen... Nå men ja det er jo ikke sikkert at de skal indkøres igen, som du sikker har gjort i starten, jo rytmen ved dp skal jo lige genfindes, men mon ikke de godt kan kende dp moren selvom der er gået en md. Hvor lang tid nåede de at være der inden ferie? min datter kommer også til at holde ferie i 4 uger før hun skal afted igen, men regner ikke med at hun skal indkøres der, men hun har også tager det i stiv arm inde, jeg starte jo fuld ud på arbejde igen når ferie er slut.... Det bliver nok mere indkøring når det er helt nyt som vuggestuen er....  

åhhh tak for opmundringen. De har været der siden maj.  

Ja, men så skal de også vende sig  til at være et nyt sted, når vi flytter. Åhh jeg håber de klarer de i stiv arm. ligesom din seje pige

Anmeld

29. juli 2012

Alexander&Lærke

twinny skriver:

åhhh tak for opmundringen. De har været der siden maj.  

Ja, men så skal de også vende sig  til at være et nyt sted, når vi flytter. Åhh jeg håber de klarer de i stiv arm. ligesom din seje pige

Børn er nogen gange mere seje end man tror, Lærke som ellers har været mors pige det meste at sit korte liv, er efter hun er starte i dp blevet så sej til at tage nye mennesker ind til sig, selv fremmed menneske holder hun armenen ud mor og vil over til, det er da noget at en tillid. dine drenge ser ud til at være lige så seje.... Så det skal nok gå... og skal i flytte i hus eller havd?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.