Er spændt på testdag i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften siger, så har jeg testdag i morgen. Jeg  virkelig for at den er der i første hug. Vi har i forvejen en dejlig datter på 1½ år, så det vil være super godt, hvis det lykkedes nu. Jeg har ikke haft brystspændinger (men har også mælk, selvom jeg stoppede med at amme i feb.) Så jeg ved ikke om man har ømme bryster, når det er anden gang - er der andre, der ikke havde det?

Jeg kan ikke rigtig finde ud af det, for det ene øjeblik har jeg kvalme (mest om aftenen, som sidst) og det andet øjeblik føler jeg, at mens er på vej.

Uhh, så meget det kan fylde i ens lille hovede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Nårh... Det var en negativ test, jeg tog her til morgen. Men så længe mens ikke er her og min kvalme er tiltagende, slår jeg koldt vand i blodt og håber på det bedste. 

Anmeld

30. juli 2012

DitteFisk

alligevel

jeg fik givinst i første hug, så det ønsker jeg self for alle andre også!

Held og lykke.

Anmeld

30. juli 2012

Miss Church

for dig

Anmeld

30. juli 2012

Elin_Maria

Forstår dig udemærket! Har testdag i overmorgen, men tør næsten ikke teste. Går hele tiden og prøver at overbevise mig selv om at jeg i hvert fald ikke er gravid. Dette er vores første forsøg. Havde nogle jag i underlivet igår og overbeviste mig selv om at jeg var ved at abortere og alt muligt. Har dog intet mærket siden og intet er kommet ud. Jeg har været MEGET humørsyg den sidste uge, men tør ikke tro på det. Uuuuh det er spændende!

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Nu er jeg så lidt forvirret, for jeg smed ikke testen ud. Da jeg så kigger for lidt siden, er der en MEGET svag streg... Jeg håber håber håber virkelig på den er der. 

Anmeld

30. juli 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Nu er jeg så lidt forvirret, for jeg smed ikke testen ud. Da jeg så kigger for lidt siden, er der en MEGET svag streg... Jeg håber håber håber virkelig på den er der. 

Man kan desværre ikke regne med testen efter de 5 min, da det kan være overskudfarve, som kommer frem på testen.

Test igen om et par dage. Hcg-hormonet fordobles i kroppen, i løbet af 2-3 dage, så hvis du er gravid, skulle der være en chance for at du kan lave en streg der

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.