Hvor er min menstraution??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

SB

Tja... I kan nok ikke svare mig helt på det, men måske I har nogle bud? Er på cyklusdag 45, har forholdsvis regelmæssig cyklus, den er dog lang. Har to gange lavet ultra svage test, lidt skiftevis med negative. 

Tror I ikke chancen for graviditet er ovre?? Nogle tester jo sent, men er et sted mellem 5+4 og 6+2 i dag... Piv 

Nogle bud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

FrkZier

SB skriver:

Tja... I kan nok ikke svare mig helt på det, men måske I har nogle bud? Er på cyklusdag 45, har forholdsvis regelmæssig cyklus, den er dog lang. Har to gange lavet ultra svage test, lidt skiftevis med negative. 

Tror I ikke chancen for graviditet er ovre?? Nogle tester jo sent, men er et sted mellem 5+4 og 6+2 i dag... Piv 

Nogle bud? 

så længe du ingen mens har er der stadig håb

Anmeld

29. juli 2012

sweet

SB skriver:

Nogle bud? 

syntes du skulle ringe til lægen og forklare dem det og bede om en blodprøve der kan vise om du er gravid eller evt har haft en bio

Anmeld

29. juli 2012

SB

sweet skriver:

syntes du skulle ringe til lægen og forklare dem det og bede om en blodprøve der kan vise om du er gravid eller evt har haft en bio

Tak for svar  Hvis det var en bio, burde jeg så ikke være begyndt at bløde? 

Anmeld

29. juli 2012

SB

FrkZier skriver:

så længe du ingen mens har er der stadig håb

Håber 

Anmeld

2. august 2012

sweet

SB skriver:

Tak for svar  Hvis det var en bio, burde jeg så ikke være begyndt at bløde? 

den kan godt forsinke mens lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.