Så det snart min tur til projekt baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Anonym trådstarter

Ok - det er måske lidt tidligt jeg er herinde. Men det er bare frygteligt hårdt det der med at holde hemmeligt. 

Min kæreste og jeg har lavet en plan om, at den pakke p-piller jeg er ved nu er den sidste. dvs at jeg har taget min sidste pille 15. august!!

Men det er faktisk rigtig svært at det er så planlagt, for min familie og min kærestes familie spørger næsten dagligt om vi ikke snart skal have nogle unger - vi siger selvfølgelig at det skal vi da om 5 - 10 år.. 

Nå, men uanset hvor svært det er, så glæder jeg mig da frygteligt meget til at komme i gang! 

Beklager det total ligegyldige indslag nu hvor jeg er anonym alligevel - men altså det er jo en hemmelighed lidt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Ok - det er måske lidt tidligt jeg er herinde. Men det er bare frygteligt hårdt det der med at holde hemmeligt. 

Min kæreste og jeg har lavet en plan om, at den pakke p-piller jeg er ved nu er den sidste. dvs at jeg har taget min sidste pille 15. august!!

Men det er faktisk rigtig svært at det er så planlagt, for min familie og min kærestes familie spørger næsten dagligt om vi ikke snart skal have nogle unger - vi siger selvfølgelig at det skal vi da om 5 - 10 år.. 

Nå, men uanset hvor svært det er, så glæder jeg mig da frygteligt meget til at komme i gang! 

Beklager det total ligegyldige indslag nu hvor jeg er anonym alligevel - men altså det er jo en hemmelighed lidt endnu

Bestemt ikke et ligegyldigt indlæg

kan om nogen godt forstå dig, for man bliver jo helt grebet af drømmens alvor, der pludselig er inden for rækkevide  og man er ved at sprænges, for man har 800 spørgsmål og vil gerne se folks reaktion på baby projektet.

Jeg har ikke brugt p-piller i 3 år, og vi har hele tiden tænkt at det sker når det sker....... men det skete aldrig , så vi har har forsøgt ihærdigt(div tests, sex hver 2.dag, kost og vitamin tilskud og bla bla bla) i 3 mrd, men min læge har nu henvist os til gyn, så vi kan sætte skub i planerne

så hemligheden slap sgu lige ud, da manden i en brandert altså ikke kunne holde det hemligt længere.... tror det er fordi at der nu er indblandet læger, så kan han nemmere forholde sig til det

men det er sgu hårdt ikke at sætte forventningerne op, når man allerede mentalt har inrettet babyværelse og købt barnevogn ha ha ha

Anmeld

30. juli 2012

Jupiter

Jeg synes slet ikke det er ligegyldigt!

Ved der er flere herinde som går og tæller lidt (eller meget) ned

Jeg oplever også at folk omkring os spørger hele tiden, fordi de spytter babyer ud alle sammen. Vi er i gang på 4. forsøg, så siger også bare at det bliver engang når jeg er udlært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.