Rugbrødshapsere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Laura.

Hvornår stoppede I med at lave rugbrødshapsere til jeres børn ? Eller hvornår fik de lov til at spise af et stk rugbrød selv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

MorEllen

Laura. skriver:

Hvornår stoppede I med at lave rugbrødshapsere til jeres børn ? Eller hvornår fik de lov til at spise af et stk rugbrød selv ?

Marie er 19 måneder, og hun får både hapsere og hele skiver med brød.. det kommer helt an på pålægget.. Er det makrel i tomat laver jeg hapsere og er det kun smør deler jeg bare skiven i to..

Anmeld

29. juli 2012

katrine26

Min søn er snart 21 mdr, han for for det meste rundommer men nogle gange laver jeg også hapser til ham det kommer lidt an på om vi er ude eller hjemme..

katrine26

Anmeld

29. juli 2012

Maja_4000

Caroline er 19 måneder og hun er rigtig dårlig til at spise rugbrød - Altså ikke at hun ikke kan , hun VIL bare ikke

Men hun får for det meste klapsammen-madder .. Fordi hun ellers kun spiser pålægget Lige nu er det store hit rugbrød med ost imellem og så en tur i toastmaskinen

Anmeld

29. juli 2012

Clisolka

Laura. skriver:

Isabella er 21 mrd. og hun får både hapsere og hel brød. Det kommer an på hvad der er på  Dog er det sjovere at spise pålægget end rugbrødet 

Anmeld

29. juli 2012

Laura.

Grunden til at jeg spørger, er fordi at jeg igår havde besøg af en veninde.
Jeg laver frokost til min datter som er 17 mdr. og skære rugbrødet ud i hapserer, som jeg altid har gjort. Veninden sender mig et skævt blik og spørger om der var en speciel grund til at jeg skar det ud, for de gjorde altså ikke i den vuggestue hun arbejder hos..

Øh...? Jeg vidste ærligtalt ikke lige hvad jeg skulle svarer hende..

Hvis min datter fx. får en stykke bolle, kan hun finde på at tage kæmpe bidder så hun dårligt kan tykke det.. så derfor tænker jeg at det ikke er tiden endnu, hvor jeg kan give hende små rugbrødsmadder.. men nu er jeg jo første gangsmor, og lærer stadig for hver dag.. men jeg aner jo intet om, hvornår de fleste stopper med de forskellige ting, og i det her tilfælde, at lave rugbrødshapsere... Så er det godt at vi kan få hjælp og råd af hinanden herinde !

Men tak for svar allesammen.

Anmeld

29. juli 2012

Laura.

MyLille skriver:

Marie er 19 måneder, og hun får både hapsere og hele skiver med brød.. det kommer helt an på pålægget.. Er det makrel i tomat laver jeg hapsere og er det kun smør deler jeg bare skiven i to..

læs fælles besked.

Anmeld

29. juli 2012

Laura.

katrine26 skriver:

Min søn er snart 21 mdr, han for for det meste rundommer men nogle gange laver jeg også hapser til ham det kommer lidt an på om vi er ude eller hjemme..

katrine26

læs fælles besked.

Anmeld

29. juli 2012

Laura.

Maja_4000 skriver:

Caroline er 19 måneder og hun er rigtig dårlig til at spise rugbrød - Altså ikke at hun ikke kan , hun VIL bare ikke

Men hun får for det meste klapsammen-madder .. Fordi hun ellers kun spiser pålægget Lige nu er det store hit rugbrød med ost imellem og så en tur i toastmaskinen

Læs fælles besked.

Anmeld

29. juli 2012

Laura.

Babymor2010 skriver:

Isabella er 21 mrd. og hun får både hapsere og hel brød. Det kommer an på hvad der er på  Dog er det sjovere at spise pålægget end rugbrødet 

Læs fælles besked.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.