JulieE skriver:
Jeg bruger "Bamsefyld". Det er sådan noget vat-agtigt noget, som kan vaskes 
Jeg købte det i stof2000 til 40 kr (mener jeg) for 500g og det holder rigtig langt. Jeg købte en pakke i starten af maj måned og den holder stadig 
Jeg køber som regel garn i min lokale garnbutik. Det er dyrt med ordentlig garn. Til de små bamser, cupcakes osv køber jeg som regel "Cotton nr 8" Det sælger hun til 1 nøgle for 14 kr og 10 for 120kr. det synes jeg er ok
Ved andre projekter, plejer jeg at snakke hende i butikken, for at få det garn der passer til opskriften. Det er desværre ikke ehlt billigt altid.
Kender du ikke nogen der strikker? Jeg har arvet rigtig meget garn fra forskellige der strikker og har rester 
Okay, tror ikke vi har sådan en i Viborg, men det var da ik så dyrt, hvis det rækker så langt
Der et par garnbutikker, og de må da næsten også ha det tænker jeg...
Min mormor strikkede vildt meget, og min mor har også gemt noget af hendes strikke og hækle ting. Jeg har bla. fået nogle hæklenåle som jeg bruger, desværre er har de vist foræret meget af hendes garn væk (hun døde for et par år siden). Og jeg skal også lige derned igen her en af dagene, kan ikke huske om hun er kommet af meget noget af det fyld hun havde liggende, men tror det er væk.
Kan se at det alligevel rækker rimelig langt sådan en alm. bomuldsnøgle, så 120 for 10 viker ikke slemt 
Anmeld