det fyld, det fyld - til puder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.629 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Carl-Emil's mor

Hvor bestiller I andre fyldet til jeres puder henne??

Jeg har hidtil gjort brug af tidligere puder der er klippet op også selv syet nogle nye meeeeen det er lige underholdende nok i længden

Har kigger lidt hos pudepeter der har 13 kg polyster til 250 kr

men ville måske gerne ud i noget fjer?

gode råd modtages for jeg har MANGE puder der skal syes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Dot D

nu er det godt nok længe siden, men jeg købte både syntetiske og nogle med fjer hos Jysk. de var faktisk ret billige dér, dengang... så prøv da lige at tjekke deres pude-sortiment, om der måske var noget, der kunne bruges

Anmeld

29. juli 2012

Carl-Emil's mor

Dot D skriver:

nu er det godt nok længe siden, men jeg købte både syntetiske og nogle med fjer hos Jysk. de var faktisk ret billige dér, dengang... så prøv da lige at tjekke deres pude-sortiment, om der måske var noget, der kunne bruges

problemet er at jeg gerne ville have KUN fyldet da de puder jeg skal lave ikke findes i nogle mål der matcher nogle færdige puder

Så jeg skal selv sy puden, komme fyldet i, sy den sammen i den lille åbning også sy betræk til bag efter

Og skal alligevel op og have lavet 9 puder alene i august og ca en 15-18 stykker inden 1 december

Anmeld

29. juli 2012

birthee

Carl-Emil's mor skriver:

problemet er at jeg gerne ville have KUN fyldet da de puder jeg skal lave ikke findes i nogle mål der matcher nogle færdige puder

Så jeg skal selv sy puden, komme fyldet i, sy den sammen i den lille åbning også sy betræk til bag efter

Og skal alligevel op og have lavet 9 puder alene i august og ca en 15-18 stykker inden 1 december

det lyder spændende! hvor store er puderne? jeg synes det lyder okay med prisen på det fyld du har fundet... 

Anmeld

29. juli 2012

Dot D

Carl-Emil's mor skriver:

jeg tog også bare fyldet fra dem, for mine puder havde også andre mål.

du skal jo bare finde en i deres sortiment, der har tilsvarende størrelse, så du har nok fyld

Anmeld

29. juli 2012

Carl-Emil's mor

birthee skriver:

det lyder spændende! hvor store er puderne? jeg synes det lyder okay med prisen på det fyld du har fundet... 

ååh de er meget blandet i str

har kun lige bestilt stofferne hjem og de er i inches så skal lige måle osv når det er det ankommer

Er de billedpuder jeg laver som der er røget i efterspørgelse af hele familien også skal de da få det

men ja jeg syntes også prisen lød ganske udemærket er bare i tvivl om fyldet er godt nok

Anmeld

29. juli 2012

Carl-Emil's mor

Dot D skriver:

jeg tog også bare fyldet fra dem, for mine puder havde også andre mål.

du skal jo bare finde en i deres sortiment, der har tilsvarende størrelse, så du har nok fyld

det er selvfølgelig rigtig nok men burde det ikke kunne gøres billigere ved at bestille fyldet et sted i en kæmpe mængde?

Anmeld

29. juli 2012

Dot D

Carl-Emil's mor skriver:

det er selvfølgelig rigtig nok men burde det ikke kunne gøres billigere ved at bestille fyldet et sted i en kæmpe mængde?

jo, hvis du kan finde store mængder et sted

Anmeld

29. juli 2012

Maja_4000

IKEA  

Og ellers skal du tænke på at fyldet ikke vejer særlig meget , så 13 kg for 250 er vel ikke særlig dyrt ? 

Anmeld

29. juli 2012

Carl-Emil's mor

Dot D skriver:

jo, hvis du kan finde store mængder et sted

Pudepeter har 13 kg for 250 kr :/ det er polyester så ved ikke hvor godt det er??:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.