Man er jo klog når det handler om sine egen børn...!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Solstrålebørn

Ja man er jo altid klog når det handler om sine børn... Og måske LIDT for klog engang imellem.... Mange har spurgt "Hvaaaaaa, ER XXXX ikke SNART ved at få tænder?" Mig: "Næææh, hun har æ så travlt..."

De sidste 3 aftener har været aftener hvor hun har været utrøstelig, hun blev tilbudt noget at spise, men takkede nej, fik tør ble og det var sørme heller ikke godt nok... Bar hende rundt på armen i lejligheden og nussede hende, krammede hende, kyssede hende, heller ikke det var godt nok... 

Men endelig kom der ro på i de sene aftentimer... 

Idag til aftensmad imellem risene fandt jeg ud HVORFOR hun var så pyller og utrøstelig, JEG havde givet varmen skylden de andre dage... Men nej... Jeg skulle lige give hende nogle ris, og kunne så mærke på min finger at der var noget ikke mærkes som det plejer... Vupti, det var 2 fortænder der er brudt igennem.... 

Når det er så varmt og man er klog og giver varmen skylden for gråden og utilfredsheden, så er det jo ikke lige tænder man tænker på i første hug....
Ja ja det kan ske selv for den bedste... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Mamalou

Solstrålebørn skriver:

Ja man er jo altid klog når det handler om sine børn... Og måske LIDT for klog engang imellem.... Mange har spurgt "Hvaaaaaa, ER XXXX ikke SNART ved at få tænder?" Mig: "Næææh, hun har æ så travlt..."

De sidste 3 aftener har været aftener hvor hun har været utrøstelig, hun blev tilbudt noget at spise, men takkede nej, fik tør ble og det var sørme heller ikke godt nok... Bar hende rundt på armen i lejligheden og nussede hende, krammede hende, kyssede hende, heller ikke det var godt nok... 

Men endelig kom der ro på i de sene aftentimer... 

Idag til aftensmad imellem risene fandt jeg ud HVORFOR hun var så pyller og utrøstelig, JEG havde givet varmen skylden de andre dage... Men nej... Jeg skulle lige give hende nogle ris, og kunne så mærke på min finger at der var noget ikke mærkes som det plejer... Vupti, det var 2 fortænder der er brudt igennem.... 

Når det er så varmt og man er klog og giver varmen skylden for gråden og utilfredsheden, så er det jo ikke lige tænder man tænker på i første hug....
Ja ja det kan ske selv for den bedste... 

Det sker for de bedste og jeg er sikker på, at det ikke er sidste gang du får en "aha oplevelse" af den karakter igen

Tillykke med de små bisser

Vh. Louise

Anmeld

28. juli 2012

Vidunderligeunger

Det gør jeg også af og til det der, det er bare mere med søvn. Min kæreste siger ofte, jeg tror han er træt skat, hvortil jeg svarer neeeeej, han er lige sovet, men vupti så sover han 

Anmeld

28. juli 2012

Solstrålebørn

Vidunderligeunger skriver:

Det gør jeg også af og til det der, det er bare mere med søvn. Min kæreste siger ofte, jeg tror han er træt skat, hvortil jeg svarer neeeeej, han er lige sovet, men vupti så sover han 

Ja og jeg har endda også sagt, det er fordi hun er træt eller sulten... 

Anmeld

28. juli 2012

Solstrålebørn

Mamalou skriver:

Det sker for de bedste og jeg er sikker på, at det ikke er sidste gang du får en "aha oplevelse" af den karakter igen

Tillykke med de små bisser

Vh. Louise

Hehe ja det sker nok igen... 

Hver gang jeg har mærket har der ikke været tegn på noget, så har slået det hen og tænkt, de kommer når de kommer... 

Takker... 

Anmeld

28. juli 2012

Troldemommi

ja det er lidt sjovt, Johanne har nu 8 tænder og halvdelen af dem er kommet i stilhed og resten har der været en værre ballade med, jeg syntes det er mystisk men godt for din den lille at have fået sine fprste bisser, nu skal du passe lidt på med ikke at blive bidt :-)

Monica

Anmeld

28. juli 2012

Vidunderligeunger

Solstrålebørn skriver:

Ja og jeg har endda også sagt, det er fordi hun er træt eller sulten... 

overklog kan man altid blive beskyldt for at være

Anmeld

28. juli 2012

Solstrålebørn

Monica P skriver:

ja det er lidt sjovt, Johanne har nu 8 tænder og halvdelen af dem er kommet i stilhed og resten har der været en værre ballade med, jeg syntes det er mystisk men godt for din den lille at have fået sine fprste bisser, nu skal du passe lidt på med ikke at blive bidt :-)

Monica

Hehe er blevet bidt.... 

Anmeld

28. juli 2012

Solstrålebørn

Vidunderligeunger skriver:

overklog kan man altid blive beskyldt for at være

Jeps... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.